Hier heb je backup van je homies, je weettog.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:29 schreef Adelante het volgende:
Waarom een 2e topic? Durfde TS de discussie niet aan in FB?
Hiermee trek je ThaOMG'jes en wajawaka-nogwats aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
En waar zijn de KLB'ers zelf dan om te reageren op dat topic, of hebben die het te druk met het verzinnen van topics en het plaatsen van semi-lollige oneliners?
Zijn toch aardig wat KLB'ers die al iets gepost hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
En waar zijn de KLB'ers zelf dan om te reageren op dat topic, of hebben die het te druk met het verzinnen van topics en het plaatsen van semi-lollige oneliners?
Ik ben wel benieuwd naar hoe zij hier naar kijken eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Hiermee trek je ThaOMG'jes en wajawaka-nogwats aan.
Jawel, alleen ik mis nog wat inbreng van die "onderlaag".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zijn toch aardig wat KLB'ers die al iets gepost hebben?
Dat is nou de fout die heel veel users maken. KLB is van oorsprong toch een serieus forum , als je lol wilt hebben ga je maar naar ONZ.quote:
ik ga ervan dat de 99% van de kl-ers niet weet waar feedback zitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
Boeiend, als iemand hier met een kutklacht komt mag je daar best over zeiken. Evenals dat een grapje hier en daar gewoon moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is nou de fout die heel veel users maken. KLB is van oorsprong toch een serieus forum , als je lol wilt hebben ga je maar naar ONZ.
Inderdaad, zolang het geen bagger is en topics overladen worden met fipo's, sepo's etcetera.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend, als iemand hier met een kutklacht komt mag je daar best over zeiken. Evenals dat een grapje hier en daar gewoon moet kunnen.
Grapje moet kunnen inderdaad, maar de overvloed van semi-grappige vaak verzonnen topics zijn wel zo slecht dat ze ook niet eens ONZ- waardig zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Boeiend, als iemand hier met een kutklacht komt mag je daar best over zeiken. Evenals dat een grapje hier en daar gewoon moet kunnen.
Sorry hoor maar dat is KLB al lang niet meer. En dat gaat waarschijnlijk ook niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Dat is nou de fout die heel veel users maken. KLB is van oorsprong toch een serieus forum , als je lol wilt hebben ga je maar naar ONZ.
Noem er eens 10 in de huidige topiclijst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:40 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Grapje moet kunnen inderdaad, maar de overvloed van semi-grappige vaak verzonnen topics zijn wel zo slecht dat ze ook niet eens ONZ- waardig zijn.
Ik heb er net - in het FB topic - binnen 5 minuten 3 kunnen noemen. Die ondertussen allemaal ge-edit of gesloten zijn trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Noem er eens 10 in de huidige topiclijst.
In mijn ogen is KLB een forum waar je best wel een dikke huid moet hebbenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is KLB al lang niet meer. En dat gaat waarschijnlijk ook niet meer terugkomen.
Er wordt vrijwel niet meer over potentiėle, nieuwe mods gepraat, meer over het feit dat de huidige crew volgens sommigen niet zo goed bezig is. In de eerste topics werd er toch wel veel gepost door echte KLB'ers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar hoe zij hier naar kijken eigenlijk.
[..]
Jawel, alleen ik mis nog wat inbreng van die "onderlaag".
Dat is toch juist goed? Slotjes op verzonnen topics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb er net - in het FB topic - binnen 5 minuten 3 kunnen noemen. Die ondertussen allemaal ge-edit of gesloten zijn trouwens.
Dat zou toch op z'n minst het streven moeten zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is KLB al lang niet meer. En dat gaat waarschijnlijk ook niet meer terugkomen.
Kijk maar in KLB helemaal onderaan, waar al die gesloten topics staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Noem er eens 10 in de huidige topiclijst.
En dat is in mijn ogen niet alleen de verantwoordelijkheid van de crew, maar ook van de users.. zeker de KLB-kernquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou toch op z'n minst het streven moeten zijn
Ja? Dus de kuttopics worden gesloten en de fatsoenlijke topics blijven open. Wat is nu je punt? Dat de mods hun werk doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:45 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Kijk maar in KLB helemaal onderaan, waar al die gesloten topics staan.
Het punt. Je mist het.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed? Slotjes op verzonnen topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |