quote:
Hij is zo ongelooflijk flauw, dat ik een glimlach niet kon onderdrukken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Acinonyx het volgende:
Koop dan een sub-miauwer, die gaan langer mee
Dan heb je ook een kut ding zeg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:06 schreef Goofisch het volgende:
Door deze bazenplaat van Mr.Oizo![]()
Al oud maar nog altijd heerlijk.
Klacht: Logitech Subwoofer dinges kapot![]()
AntiKlacht. Sommige nummers moet je gewoon voelenc
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef rycemasta het volgende:
Enige echte bazenplaat van Mr Oizo is Flat Beat natuurlijk.
Whehehe, nee niet grappigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef wise het volgende:
ik heb mijn hond aangesloten op mijn pc. Harde woefer zeg
owh, sorryquote:
Mijn Logitech 2.1 setquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef julian6 het volgende:
Mijn philips systeempje doet het anders perfect, Noize Suppressor kickt door de speakers:
Wat is dat voor kankerherriequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:15 schreef julian6 het volgende:
Mijn philips systeempje doet het anders perfect, Noize Suppressor kickt door de speakers:
Wat gebeurt daar op 40 seconde. De nog wel chille beat gaat over in 245BPM gun soundsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Mijn Logitech 2.1 set, doet het altijd prima met Noize Suppressor
.
Momenteel Enzyme X!
Bij 40sec begint het pasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar op 40 seconde. De nog wel chille beat gaat over in 245BPM gun sounds
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:40 schreef Nikmans het volgende:
Jammer TS, dan kun je de lekker grommende bas van dit niet goed horen
Ik snap echt niet wat jij daar nou leuk aan kan vindenquote:
Als Le Le fan moet je dit toch wel enigszins kunnen waarderen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij daar nou leuk aan kan vinden![]()
Zelf klinkt het echt als pure stront in de oren. Een soort machine gun geladen met stront die op je oren wordt afgevuurd
Precies.quote:
Wobbelwobbelquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:59 schreef Nosh het volgende:
[..]
@
B&W-speakers en aparte subwoofer..
Distorted 909 kick @ 200BPMquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat gebeurt daar op 40 seconde. De nog wel chille beat gaat over in 245BPM gun sounds
Le Le maakt toch echt hele andere muziekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als Le Le fan moet je dit toch wel enigszins kunnen waarderen?
De kick komt niet helemaal goed tot zijn recht op een youtube filmpje.. nu lijkt het idd meer op een machine geweerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
De kick komt niet helemaal goed tot zijn recht op een youtube filmpje.. nu lijkt het idd meer op een machine geweer
en Dreadlockde zomerhit van 2008
Rightquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |