Tsja, ik sla die straatverkopers het liefst hard op hun gezicht als ze me weer eens lastig vallen als ik in de stad loop. Niets voor mij om mensen lastig te vallen, al wou ik het dan kon ik het nog niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef karr-1 het volgende:
Als je die 2 al uitsluit dan blijft er weinig over denk ik.
Ook leuk, maar ben nog bezig met rijlessen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Taxidude het volgende:
Of taxichauffeur?
Flexibele uren, redelijk salaris en als je het via een uitzendbureau doet hoef je niet zelf je taxipas te betalen
Het hoeft per se straatverkoper te zijn, maar bijvoorbeeld ook gewoon promotiewerk, beetje folders uitdelen enzo. Is nog redelijk wat vraag naar en verdient goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, ik sla die straatverkopers het liefst hard op hun gezicht als ze me weer eens lastig vallen als ik in de stad loop. Niets voor mij om mensen lastig te vallen, al wou ik het dan kon ik het nog niet.
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
Ook leuk, maar ben nog bezig met rijlessen.
Mee eens. Gewoon een inport/export bedrijfje opstarten en dan cheapass eletrische rommel uit Chine invoeren en hier voor het dubbele doorverkopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef Taxidude het volgende:
Eigen bedrijfje starten! Echt hoor, je studenten tijd is daar het moment voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |