Tsja, ik sla die straatverkopers het liefst hard op hun gezicht als ze me weer eens lastig vallen als ik in de stad loop. Niets voor mij om mensen lastig te vallen, al wou ik het dan kon ik het nog niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef karr-1 het volgende:
Als je die 2 al uitsluit dan blijft er weinig over denk ik.
Ook leuk, maar ben nog bezig met rijlessen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Taxidude het volgende:
Of taxichauffeur?
Flexibele uren, redelijk salaris en als je het via een uitzendbureau doet hoef je niet zelf je taxipas te betalen
Het hoeft per se straatverkoper te zijn, maar bijvoorbeeld ook gewoon promotiewerk, beetje folders uitdelen enzo. Is nog redelijk wat vraag naar en verdient goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, ik sla die straatverkopers het liefst hard op hun gezicht als ze me weer eens lastig vallen als ik in de stad loop. Niets voor mij om mensen lastig te vallen, al wou ik het dan kon ik het nog niet.
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef Ritmo het volgende:
Ook leuk, maar ben nog bezig met rijlessen.
Mee eens. Gewoon een inport/export bedrijfje opstarten en dan cheapass eletrische rommel uit Chine invoeren en hier voor het dubbele doorverkopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef Taxidude het volgende:
Eigen bedrijfje starten! Echt hoor, je studenten tijd is daar het moment voor.
Das zeker wel een optie. Ik heb een ICT-studie afgerond en doe een opleiding Communicatie nu. Misschien eens uitzoeken wat de opties zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:20 schreef Taxidude het volgende:
Eigen bedrijfje starten! Echt hoor, je studenten tijd is daar het moment voor.
M'n pa maakte vroeger wel 's gebruik van dat soort diensten en die gaf altijd dikke fooien. Niet dat ik daar van uit ga, maar de verdiensten zelf zijn ook niet slecht. Daarnaast heeft een neef van me hetzelfde werk gedaan en die is zo uiteindelijk aan z'n eerste baan gekomen op een mooi advocatenkantoor. Tel daarbij op dat je in luxe auto's rijdt en dan is mijn conclusie dat het alleraardigst werk is.quote:
Als je zo'n chauffeur inhuurt betaal je 15E per uur ofzo. Na kosten van dat bedrijf etc hou je misschien 6-7 euro over ofzo. Notnxquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:56 schreef kortsluiting87 het volgende:
[..]
M'n pa maakte vroeger wel 's gebruik van dat soort diensten en die gaf altijd dikke fooien. Niet dat ik daar van uit ga, maar de verdiensten zelf zijn ook niet slecht. Daarnaast heeft een neef van me hetzelfde werk gedaan en die is zo uiteindelijk aan z'n eerste baan gekomen op een mooi advocatenkantoor. Tel daarbij op dat je in luxe auto's rijdt en dan is mijn conclusie dat het alleraardigst werk is.
Ik ben 22.quote:Salaris Privé-chauffeur
Uurloon voor rij-en wachturen+vergoeding voor reistijd van en naar klanten.
19 jaar ¤ 6,25
20 jaar ¤ 6,85
21 jaar ¤ 7,10
22 jaar ¤ 8,50
23 jaar en ouder ¤ 9,55
quote:Alle chauffeurs krijgen een rijvaardigheidstraining aangeboden. Dit doen wij in samenwerking met Verkeerschool Blom. De training bestaat uit de volgende onderdelen:
1.Algemene voertuigbeheersing
Veelzijdige oefeningen met bijzondere aandacht voor het (preventieve) belang van een goede stuurhouding en goed ontwikkelde kijktechniek.
2.Rem- en uitwijkoefeningen
Cursisten ervaren wat er met een voertuig gebeurt in rem- en uitwijksituaties. Doel is om optimaal gebruik te maken van de remcapaciteit van het voertuig. Om de auto te corrigeren en de controle over het voertuig te behouden of te hernemen.
3.Noodstoptraining
Cursisten leren hoe zij moeten reageren bij een onverwachte confrontatie met een obstakel op de weg. Dit leidt tot een betere bewustwording van de mogelijkheden en beperkingen van de auto. En tot het zo volledig mogelijk benutten van het Anti Blokkering Systeem in het voertuig.
4.Over- en onderstuurtraining
Een confrontatie met over- en onderstuursituaties. Cursisten leren de risico's goed in te schatten en leren technieken aan om controleverlies te voorkomen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Taxidude het volgende:
Ik zit bij de taxi op ¤10,75 (niet de standaard CAO, ik heb wat onderhandeld) per uur ex toeslagen, daarnaast pak je gemiddeld tussen de ¤5,- & ¤10,- fooi per uur... met als gevolg dat je rond de ¤20,- per uur uit komt.
Als je dan een 12 uurs dienst draait, zit je zo op ¤250,- voor een dagje werken, en als je in het slechtste geval de hele dag bij de standplaats van het zonnetje en de "natuur" staat te genieten, pak je toch gewoon je uur loon![]()
Soms ook flinke fooien trouwens, mijn record is ¤82,30 van één klant
Ik heb ook een tijdje als studentchauffeur gewerkt. Kwam er vaak op neer dat je +- 50% van je tijd zit te wachten = betaald studeren!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:02 schreef Repeat het volgende:
Vind ik erg weinig voor zulk werk, het is geen vakkenvullen, maar je verdient ongeveer hetzelfde...
Word je dan professioneel spammer?quote:
Wij spammen absoluut niet. Dat is tegen de regels. We gaan in dialoog, dus posten zal altijd relevant zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Word je dan professioneel spammer?
Ik ga ook in dialoog: je spamt wel en inderdaad --> dat is tegen de regels.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:22 schreef repster het volgende:
[..]
Wij spammen absoluut niet. Dat is tegen de regels. We gaan in dialoog, dus posten zal altijd relevant zijn.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:13 schreef Kwelit het volgende:
^Verdien je wel een beetje aardig dan?
Beetje bedrijven opbellen of ze van 'onze' (werk er natuurlijk nog niet..) diensten gebruik willen maken (accounting, controlling etc.).quote:
nou ja zeg. het gaat hier toch over bijbaantjes? en of ze er nog zijn? ik zeg alleen dat ze er zijn en dat wij ze ook hebben. Ik ben echt op zoek naar studenten die willen bijverdienen. maar goed, als mijn bijdrage niet gewaardeerd wordt kun je dat ook zeggen. spam is het zeker niet. ik geef antwoord op de vraag in de discussie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ga ook in dialoog: je spamt wel en inderdaad --> dat is tegen de regels.....
Waar schrijf je dan over?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:54 schreef MeloD het volgende:
Ik schrijf zelf artikelen voor Infonu en verdien er momenteel +/-¤250 per maand mee:
http://www.be-hippy.nl/infonu/
Als je 250 euro (500 euro dus volgens die site) wilt verdienen met Adsense berichten moet je wel verdomd veel hits genereren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef MeloD het volgende:
Grotendeels over studiegerelateerde onderwerpen maar ook over andere interesses. In principe sta je er compleet vrij in, zolang het maar objectieve info is.
Waarom staan de artikelen dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:54 schreef MeloD het volgende:
Ik schrijf zelf artikelen voor Infonu en verdien er momenteel +/-¤250 per maand mee:
http://www.be-hippy.nl/infonu/
Die baan heb ik... kan gewoon leren tijdens het werken, echt geweldig!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:19 schreef Ritmo het volgende:
Ja, zoiets zou een perfecte bijbaan voor me zijn.
Mystery shoppen. Is ook nog wel een topic over op 't forum volgens mij. Maar die opdrachten zijn op freelance basis, dus of dat nou de ideale bijbaan is....quote:Op woensdag 2 september 2009 14:32 schreef arexes het volgende:
Er stond een tijdje geleden iets over dingen testen, kan het alleen niet meer vinden. Het kwam neer dat bijvoorbeeld naar de film kan gaan en dan moest vertellen wat je er van vond. Weet iemand nog waar je dat kan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |