Misschien het waarborgfonds. Ga dadelijk even aangifte doen niet dat het zal helpen maarja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef Vlindur het volgende:
Ik leef met je mee.. Ons lieftallig buurmeisje had het ook geflikt bij de auto van de buren. Op klaar lichte dag en ik heb het ook mogen aanschouwen. De eigenaar ook en was flink pissig. Maar het is daar gelijk geregeld met de verzekeringen.
Hoe ga je het nou doen? Kun je wel iets met de verzekeringen treffen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:08 schreef Jarno het volgende:
Dat is echt ZO kut. Die losers moeten ze idd met een steen om de nek in de dichtsbijzijnde rivier werpen. Vakantietijd he, dan gaan de sloebers zich vervelen..
Ja laten we middeleeuwse straffen invoeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft kent het, maar dan met buitenspiegels...
Helaas zijn straffen in dit land dusdanig laag dat Tokkies zich er niet door laten stoppen. In Singapore doen ze dat beter: stokslagen voor vandalen!
Zijn ze ook hier actief?quote:
Wat moet er volgens jou gebeuren, Einstein?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja laten we middeleeuwse straffen invoeren.
Het hoofd van die irritante gasten bekrassen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:29 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou gebeuren, Einstein?
Wat is er mis mee dat het middeleeuws is? Er zijn zo veel dingen die we nu gebruiken, die er toen ook waren...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja laten we middeleeuwse straffen invoeren.
Ik hoop het niet! Het heeft een reden dat spiegels makkelijk afbreken... Moet je je voorstellen wat een fietser/voetganger voelt als-ie door een stalen pijp geraakt wordt bij een ongeval.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:35 schreef danny91184 het volgende:
En voor mensen die spiegels eraf trappen; ik hoop dat 1 van de slachtoffers het al eens eerder gehad heeft, en nu een stalen pijp aan de auto gelast heeft (die zit dan in de spiegel), en dat je je poot breekt!
Ik mocht laatst 4 nieuwe banden afrekenen met dank aan zo'n kansloze pauperquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Terechte klacht. Ik heb laatst ook weer een nieuwe band mogen afrekenen met dank aan een anonieme grappenmaker.
Ja zoiets hoorde ik ook. Ga zo maar even naar het bureau.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:40 schreef Batsies het volgende:
Je kan beroep doen op een fonds geloof ik. aangite doen bij politie en vanuit het waarborgfonds je reparatie laten uitvoeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |