Hoezo ken je niet neuken als je dik bent ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:06 schreef Tally het volgende:
Ik ben het gewoon zat. Altijd gezeik. Ik groei wel gewoon lekker dicht ofzo.
Ben ik er vanaf.
Ik ben al dik en nooit last mee gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoezo ken je niet neuken als je dik bent ?
Kan dezelfde image overheen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:52 schreef Tally het volgende:
Komt godverdomme dat laptopje. Ik denk mooi ben ik zo mee klaar want ik heb een image.
Is het een D600 ipv een D610
Jahoor alleen ff sommige drivertjes aanpassen daarna, voor de unknown devicesquote:
Beffen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:57 schreef Jarno het volgende:
Morgen neem je gewoon vrij en laat je een ander de shit opruimen.
Nou het is ook meteen een weddenschapquote:
Dat gaat hier dus nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:57 schreef Jarno het volgende:
Morgen neem je gewoon vrij en laat je een ander de shit opruimen.
Het kanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou het is ook meteen een weddenschap
Met als inzet eerder naar huis donderdag
Nou ja de weddenschap is dat ik het gewoon werkend krijg.quote:
Gewoon de folder synchronisatie ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja de weddenschap is dat ik het gewoon werkend krijg.
En dan met name dat synchronisatie gejank op dat ding
Nee mail. Klote ding wilde niet syncen met onze zarafa server.quote:
Verwaald?quote:
4 keer is netjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee mail. Klote ding wilde niet syncen met onze zarafa server.
En later wilde hij wel en stond alles er 4 keer in
Hi. Oude feeks hier!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee.
Ik kwam even gluren bij de oude mensen.
Soms heb ik nog wel eens van die heldere momenten tijdens mijn dementie J.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Jarno het volgende:
Vooral die laatste vraag is echt enorm goed, T.
SORRY SORRY SORRY. Kut kut kut. Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
Bijna zo goed als de vraag waar een bepaalde harde schijf zich momenteel bevind in het netwerk van TNT.
Mja een bepaald iemand zei me ook dat mijn tafel te vol lag met nerdy stuff en dat het enge was dat het allemaal van mij was. Daar onder die nerdy stuff staat hij dus.quote:
Tis al goed schatjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
SORRY SORRY SORRY. Kut kut kut. Ik wist dat ik wat vergeten was
Ik zal in mijn nieuwe kekke telefoon een reminder zetten!quote:
Nee bij bol geloof ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja een bepaald iemand zei me ook dat mijn tafel te vol lag met nerdy stuff en dat het enge was dat het allemaal van mij was. Daar onder die nerdy stuff staat hij dus.
Ik kreeg meteen de vraag: Aaah J. heeft hem gekocht bij de Macro?
Zo nerd is dat dan weer
Dat zal ik hem meldenquote:
Je hebt hem?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Joene het volgende:
Maar goed , dan kan ik dus die negert en nol op die disk pleuren.
Hoezo straks? Kan nu ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef YPPY het volgende:
Hallo.Wij kunnen straks weer onbeperkt n**ken.
Als J. niet ligt te slapen tenminste.
Hoi honingdropje!quote:
Ben jij zo van het onbeperkt Neuken Yppy ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:38 schreef YPPY het volgende:
Hallo.Wij kunnen straks weer onbeperkt n**ken.
Als J. niet ligt te slapen tenminste.
J. blijkbaar niet J.!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben jij zo van het onbeperkt Neuken Yppy ?
Dat hoort toch als je helemaal bekaf uit je werk komt ,dat je dan als je je bed raakt dat je in slaap tieft ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
En ja flikkert hij altijd in slaap? Kut kerels ook
Dat kan ik zo opzoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
Bijna zo goed als de vraag waar een bepaalde harde schijf zich momenteel bevind in het netwerk van TNT.
Dan hoor je te gaan liggen en zeggen: Nou schat vanavond heb ik even geen puf maar mijn zak moet wel leeg. Dus huppa doe je ding!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat hoort toch als je helemaal bekaf uit je werk komt ,dat je dan als je je bed raakt dat je in slaap tieft ?
Nu moeten we voorzorgsmaatregelen nemen en straks niet meer. De pil werkt niet bepaald lustopwekkend (moet ik nu wel weer een maandje) en condooms zijn ook niet praktisch. Ik wordt gesteriliseerd, dus straks kan er niks meer fout gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoezo straks? Kan nu ook?
En ja flikkert hij altijd in slaap? Kut kerels ook
Ik zal het vanavond ff voorleggen aan H , maar ik denk dat ze dan zegt Krijgt de tering maar met je volle zak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan hoor je te gaan liggen en zeggen: Nou schat vanavond heb ik even geen puf maar mijn zak moet wel leeg. Dus huppa doe je ding!
Dat niet, ben wel van het neuken zonder het risico te lopen zwanger te worden, dat is veel meer ontspannen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Ben jij zo van het onbeperkt Neuken Yppy ?
Kapotjes zijn ruk idd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nu moeten we voorzorgsmaatregelen nemen en straks niet meer. De pil werkt niet bepaald lustopwekkend (moet ik nu wel weer een maandje) en condooms zijn ook niet praktisch. Ik wordt gesteriliseerd, dus straks kan er niks meer fout gaan.
Hij slaapt vooraf al.
Vertel mij wat over de pilquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nu moeten we voorzorgsmaatregelen nemen en straks niet meer. De pil werkt niet bepaald lustopwekkend (moet ik nu wel weer een maandje) en condooms zijn ook niet praktisch. Ik wordt gesteriliseerd, dus straks kan er niks meer fout gaan.
Hij slaapt vooraf al.
Dat risico hebben hilde en ik niet , ze wordt toch niet zwangerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat niet, ben wel van het neuken zonder het risico te lopen zwanger te worden, dat is veel meer ontspannen.
Mja als A. het zo tegen mij zou zeggen krijgt hij dat antwoord ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond ff voorleggen aan H , maar ik denk dat ze dan zegt Krijgt de tering maar met je volle zak.
Terecht ook denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja als A. het zo tegen mij zou zeggen krijgt hij dat antwoord ook
EN! TOCH! wil ik hem best van zijn volle zak afhelpen.quote:
Aaah vandaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:50 schreef Houzer het volgende:
Je zak legen doe je toch niet bij je eigen partner, maar bij je minares?
Hij mag van mij geen knip. Als ik morgen onder een bus loop en er niet meer ben, komt hij vast iemand anders tegen en dan wil hij ms wel meer kinderen. En als hij onder een bus loopt en ik kom iemand anders tegen, wil ik alsnog geen kinderen. Andersom zou dus niet kloppen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Vertel mij wat over de pilIk wil er vanaf mja dat zit er even niet in. Klote zooi.
Waarom zet hij dr geen knip in?
Jeetje wat een mietje man! Weet je zeker dat hij hetero is?
Daar zit wat in ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij mag van mij geen knip. Als ik morgen onder een bus loop en er niet meer ben, komt hij vast iemand anders tegen en dan wil hij ms wel meer kinderen. En als hij onder een bus loopt en ik kom iemand anders tegen, wil ik alsnog geen kinderen. Andersom zou dus niet kloppen.
Goede reden als je idd zeker weet dat JIJ nooit meer kinderen erbij wiltquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Hij mag van mij geen knip. Als ik morgen onder een bus loop en er niet meer ben, komt hij vast iemand anders tegen en dan wil hij ms wel meer kinderen. En als hij onder een bus loopt en ik kom iemand anders tegen, wil ik alsnog geen kinderen. Andersom zou dus niet kloppen.
Zo een cabrio ?quote:
Goede stap van je hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef YPPY het volgende:
Goed he, soms heb ik wel een geniale ingeving. En nu is dat eindelijk erkend door het ziekenhuis, zodat ik er over een klein half jaartje helemaal vanaf ben. En ik tenminste echt kan zeggen dat het niet meer kan.
welke ?quote:
Ja maar DIE hadden ze niet bij A. op het werkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:32 schreef Joene het volgende:
Als ik een roadster zou willen zou ik toch de MX 5 nemen ook al is dat standaard en afgezaagd.
Nee J. ik neuk niet meer!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
Maar wordt er vanavond nou geneukt of niet want anders ga ik vroeg naar bed dus.
Ik moet geen Audiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:58 schreef Houzer het volgende:
T. Ik heb nog een 2de hands TT-roadster voor je in de aanbieding.
ik zal het je ff doorgeven vanavond ok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Jarno het volgende:
Maar wordt er vanavond nou geneukt of niet want anders ga ik vroeg naar bed dus.
M'n buurvrouw ook. Die heeft nu vier kinderen i.p.v. twee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:44 schreef YPPY het volgende:
[..] Ik wordt gesteriliseerd, dus straks kan er niks meer fout gaan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
M'n buurvrouw ook. Die heeft nu vier kinderen i.p.v. twee.
Neem hem maar bij mij mee met de kermis als T hem dan al hebt gestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Neem hem maar bij mij mee met de kermis als T hem dan al hebt gestuurd.
Nee: ik, houzert, tally, joene, jij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe ken dat ding nou bij jou terecht komen dan? Jij had hem toch als eerste?
Dus als ik hem nu krijg , kan jij hem meenemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee: ik, houzert, tally, joene, jij..
AIGHT!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Dus als ik hem nu krijg , kan jij hem meenemen
en doorsturen naar J.
Haha, nog geeneens een week dus!quote:
Dat wil niet zeggen dat ik ook echt ga neuken J.quote:
Ja J. en is meteen het eindequote:
Mja laten we dat maar niet doen J.quote:
Whehehe een nummertje trekken whhehehehe om een nummertje te makenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja laten we dat maar niet doen J.
Ik zal er in ieder geval wel aan denken om zo'n nummertjes apparaat mee te nemen dan.
Niet allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
"Nummer 69....! Niemand? Niemand nummer 69 mensen...?"
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:45 schreef Jarno het volgende:
"Nummer 69....! Niemand? Niemand nummer 69 mensen...?"
Kut kerelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Houzer het volgende:
T. waarom ben je eigenlijk gestopt met neuken?
Ik kan nu een hele foute opmerking makenquote:
Ach best een leuk systeempje voor wat ERP gedoe.quote:
We krijgen van Dell nu een vervangende laptop. Een nieuwe. Met ongeveer dezelfde specsquote:
Mijn baas zal hier ook echt blij mee zijn.quote:
Wiebelende konten zijn okay!quote:
Uhhu in mijn korte rokjequote:
Neequote:
Hij luistert maar nietquote:
Jij bent wel oldbie. Ik hang er tussenin...quote:
Ik ben eigenlijk al weer te oudquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent wel oldbie. Ik hang er tussenin...! Ik durf hier eigenlijks niet te posten
!
Ik ookquote:
Ik pas net. Gebruiker haalt net zijn laptop op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef Joene het volgende:
ik ben al een behoorlijk poosje klaar met mn werk![]()
Ik bedoelde uiteraard niet de letterlijke zin van het woord.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik pas net. Gebruiker haalt net zijn laptop op.
Dell is al geweest. Er liggen geen klachten meer (geloof ik, nog ff checken zo).
Dus tja.
Owh okequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard niet de letterlijke zin van het woord.
Hoeveel eerder?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:01 schreef Tally het volgende:
Morgen eerder naar huis en maandag vrij
Zie PI.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:33 schreef Joene het volgende:
Gezellig J, morgen weer in de avond werken als het lekker 30 graden is?
Liefje ik ga morgen mijn tentje opzetten op LowLandsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:02 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoeveel eerder?
Zal ik anders een bakkie komen doen, ik ben morgen aan het "thuiswerken":P
Mja ik had hem klaar gezet om op mijn werk te versturen ben ik hem weer vergetenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:09 schreef Joene het volgende:
Misschien kan je langs het potskantoor T
Waarom twitter je niet terug!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:07 schreef Armageddon het volgende:
Die HD gaat wel VOOR lowlands naar J. hè?
Ik ziet niks.quote:
Als het doorgaat wat de KNMI heeft voorspelt dan heb je niets aan condooms op Lowlands.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef Joene het volgende:
Is zwembandjes het nieuwe woord voor condooms ?
Tuurlijk niet ik ga daar niet staan met zo een groep tieners , die 10 jaar meet 5 jaar geleden was wel genoeg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:39 schreef Armageddon het volgende:
J. Ga je nog naar de 10 jaar meet?
Wat heb ik eran als ze ze niet Potse !quote:
Vandaag werken J.quote:
Zo ben ik J. Zo ben ikquote:
Kan mij het rottenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:36 schreef Joene het volgende:
Vanavond drama om dat terrein weer op te komen enzo. Gezellig !
Gek!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Vandaag werken J.
Gisteravond mijn tentje opgebouwd. En dan na werktijd weer terug.
Ik ben echt brak
Volgend jaar alle oldbies naar LL dus.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan mij het rotten
Het is er zo leuk
Ik ben echt verrotquote:
Ik denk niet dat het gaat lukken J.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:57 schreef Jarno het volgende:
Kunnen jullie mij zondag niet mee naar binnen sneaken ofzo T.
Voor LL zou ik wel een uitzondering maken denk ik. (Mits met leuke mensen). LL in je eentje is ook niet echt geweldig namelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
J. Jij houdt niet van Meetings ! ook niet op LL
Mwah ik ben niet zo een Festival mensch denk ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor LL zou ik wel een uitzondering maken denk ik. (Mits met leuke mensen). LL in je eentje is ook niet echt geweldig namelijk.
Ja ik vraag wel ff of dat ik een paar uur wegkan ofzo. Vast geen probleem aangezien ik toch in m'n 1-tje zit vandaag!quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja ik vraag wel ff of dat ik een paar uur wegkan ofzo. Vast geen probleem aangezien ik toch in m'n 1-tje zit vandaag!.
http://nl.blackberry.com/devices/blackberrystorm/quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:37 schreef Jarno het volgende:
Blackberry's. Met een steen d'r aan de Lek in, zeg ik.
IK OOK!!!!!111111!! IK OOK!!1111quote:
quote:
Niet zo laat hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:47 schreef Houzer het volgende:
[..]
Hoelaat ging je vannacht naar bed?
Die mag ik zakelijk niet krijgen hierquote:
Hufters!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Die mag ik zakelijk niet krijgen hier![]()
Apple is een NOGO @ de firma.
Lekker strak staanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet zo laat hoor2 uur ofzo.
En nu stijf van de caffeine![]()
En dan vanavond aan de whiskey.quote:
Ik geloof dat Boyz Noize ook op LL optreed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:57 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan vanavond aan de whiskey.
*kreun* Ik kan ECHT NIET wachten
ik heb van de zaak nu een of ander gaar nokiaatjequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef Tally het volgende:
Ik heb van de zaak een E51 en privé een N97.
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.phpquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik geloof dat Boyz Noize ook op LL optreed.
Heb jij een timetable van wie waar en hoelaat optreed?
Ik had ook een oude. Maar omdat we moesten testen met WiFi kreeg ik toen een nieuwe van de baas zonder er om te hoeven vragen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb van de zaak nu een of ander gaar nokiaatje
Najah vanaf komende week dus een blackberry eerst ff spelen en configgen
Je MOET naar Faith No More gaan vanavond. En daarna 2 Many DJ's.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:00 schreef Tally het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
Ja? Es kijken waar de rest heen gaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je MOET naar Faith No More gaan vanavond. En daarna 2 Many DJ's.
quote:
Ziekenhuis klinkt beter dan geen pols iig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:49 schreef Joene het volgende:
Voorlopig gaat het werk gewoon door in elk geval , betreffend persoon is naar het zkh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |