abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72632275
Ze zijn nog altijd geweldig.
Trouwens.

Net nog eens de Gdansk DVD bekeken. (niet echt strikt PF)
pi_72666837
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:53 schreef Gordijn het volgende:
Ze zijn nog altijd geweldig.
Trouwens.

Net nog eens de Gdansk DVD bekeken. (niet echt strikt PF)
Wel een lekkere DVD he
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_72682620
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:28 schreef Pinkerton het volgende:

Wel een lekkere DVD he
Uiteraard. Ik hoop dat er ooit nog eens zoiets komt, binnenkort...

Ik heb trouwens de volledige Pink Floyd Anthology die ik nog eens moet bekijken, daar zouden het overgrote deel van video's van PF moeten in zitten (volledige inhoud in de +13MB afbeelding http://www.harvested.org/DVD005/hrvdvd005.jpg ).
pi_72699478
Weet iemand een webshop waar je Pink Floyd shirts kan bestellen? Ik kan niets vinden wat in Nederland levert...
pi_72700584
Niet die ik zoek. Ik wil deze:

<3
pi_72714553
Zoeken op ebay is toch zo moeilijk niet?
Bijvoorbeeld
op ebay.

Je zult vast wel één vinden die je mooi vindt.
pi_72714747
Ik heb zelfs nog die ene gevonden:

op ebay.
pi_72714785
Dus, zo moeilijk is dat toch allemaal niet hee?
pi_72715096
Kan 'm altijd zelf nog laten maken via www.shirtshop.nl Zit een of andere shirt creator bij.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_72751018
Pigs. Dogs.

Heel Animals eigenlijk, nogal onderschat album, ik luister er zelf ook niet zo heel veel naar. Maar toch zo geweldig hoor.
pi_72751071
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gordijn het volgende:
Pigs. Dogs.

Heel Animals eigenlijk, nogal onderschat album, ik luister er zelf ook niet zo heel veel naar. Maar toch zo geweldig hoor.
Mijn favoriet is en blijft Wish You Were Here
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_72751240
Moeilijk om één album te kiezen.
Voornamelijk Pulse/Meddle/Wish You Were Here.

Maar ik vind zoveel goed.
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 23:42:21 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72751597
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gordijn het volgende:
Pigs. Dogs.

Plátgedraaid! Muzikaal is het niet het beste album. Maar dat vreemde, onheilspellende, haast obscure sfeertje! De misantropie in de teksten. Het ruwe gitaarwerk. De schizofrenie (toen zat het al mis binnen de band). Ik vind het een geweldig album.
En hoewel ik geen groupie ben die van alles verzamelt of zo, ben ik de laatste keer in Londen uitgebreid naar het Battersea Power Station geweest. En heb daar lekker rondgelopen, met Animals in m'n hoofd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72770095
Kwam net weer mijn Pink Floyd LP's tegen, ik had het al tijden niet meer geluisterd. Ik luister nu More, best goede muziek, lekker zweverig. Ik vind hun oude psychedelische albums wat beter dan de latere. Straks maar effe Atom Heart Mother opzetten.
pi_72844687
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Plátgedraaid! Muzikaal is het niet het beste album. Maar dat vreemde, onheilspellende, haast obscure sfeertje! De misantropie in de teksten. Het ruwe gitaarwerk. De schizofrenie (toen zat het al mis binnen de band). Ik vind het een geweldig album.
En hoewel ik geen groupie ben die van alles verzamelt of zo, ben ik de laatste keer in Londen uitgebreid naar het Battersea Power Station geweest. En heb daar lekker rondgelopen, met Animals in m'n hoofd.
Vind het ook een van de beste PF albums. Wat je zegt, misschien muzikaal niet, maar de teksten zijn wel zo geweldig, en het hele sfeertje eromheen is gewoon briljant.
pi_72847033
Die gitaarsolo's op Animals
pi_72856583
Die gitaarsolo's van David Gilmour
pi_72856941
quote:
Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Pinkerton het volgende:
Die gitaarsolo's van David Gilmour
Zo is het maar net.

Maar ik vind Animals een redelijk emotioneel album, allé, dat wekt het toch bij mij op. Heb ik veel minder met de latere albums.
pi_72860985
quote:
Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Gordijn het volgende:

[..]

Zo is het maar net.

Maar ik vind Animals een redelijk emotioneel album, allé, dat wekt het toch bij mij op. Heb ik veel minder met de latere albums.
Moet zeggen dat ik The Wall wel echt 'n geweldig album vind. Het hele idee erachter en de metaforische, duistere teksten maken het een van de beste concept albums aller tijden naar mijn mening.
pi_72863113
Ik moet zelfs bekennen dat ik Animals het beste album van PF vind. Op elk ander album staat wel 1 liedje dat ik minder vind, maar hier niet.
pi_72863143
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ik moet zelfs bekennen dat ik Animals het beste album van PF vind. Op elk ander album staat wel 1 liedje dat ik minder vind, maar hier niet.
Serieus? Welk nummer van Wish You Were Here vind je dan minder?
pi_72863189
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Serieus? Welk nummer van Wish You Were Here vind je dan minder?
Welcome To The Machine

Nog steeds prachtig, maar toch iets minder. Bij DSoTM heb ik dat met On The Run bijvoorbeeld.

Bij Animals is de intro prachtig ingetogen, Dogs/Pigs/Sheep (Three Different Ones) zijn simpelweg fenomenaal en de outro idem als de intro
pi_72863263
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

Welcome To The Machine

Nog steeds prachtig, maar toch iets minder. Bij DSoTM heb ik dat met On The Run bijvoorbeeld.

Bij Animals is de intro prachtig ingetogen, Dogs/Pigs/Sheep (Three Different Ones) zijn simpelweg fenomenaal en de outro idem als de intro
Hmm, oke. Vind het wel een goed nummer persoonlijk, maar misschien wel het slechtste (relatief gezien dan) van het album. En idd, een 'minder' nummer van Pink Floyd blijft een goed nummer natuurlijk

Morgen nog eens beide albums opzetten ter vergelijking, misschien vind ik Animals dan wel beter als Wish you were here, maar betwijfel het.
pi_72863292
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

Welcome To The Machine

Grappig, toen ik dit topic aan klikte hoorde ik de vocalen van welcome to the machine in mijn hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')