Wel een lekkere DVD hequote:Op vrijdag 11 september 2009 00:53 schreef Gordijn het volgende:
Ze zijn nog altijd geweldig.
Trouwens.
Net nog eens de Gdansk DVD bekeken.(niet echt strikt PF)
Uiteraard. Ik hoop dat er ooit nog eens zoiets komt, binnenkort...quote:
Mijn favoriet is en blijft Wish You Were Herequote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gordijn het volgende:
Pigs.Dogs.
Heel Animals eigenlijk, nogal onderschat album, ik luister er zelf ook niet zo heel veel naar. Maar toch zo geweldig hoor.
Plátgedraaid! Muzikaal is het niet het beste album. Maar dat vreemde, onheilspellende, haast obscure sfeertje! De misantropie in de teksten. Het ruwe gitaarwerk. De schizofrenie (toen zat het al mis binnen de band). Ik vind het een geweldig album.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef Gordijn het volgende:
Pigs.Dogs.
Heel Animals eigenlijk, nogal onderschat album, ik luister er zelf ook niet zo heel veel naar. Maar toch zo geweldig hoor.
Vind het ook een van de beste PF albums. Wat je zegt, misschien muzikaal niet, maar de teksten zijn wel zo geweldig, en het hele sfeertje eromheen is gewoon briljant.quote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Plátgedraaid! Muzikaal is het niet het beste album. Maar dat vreemde, onheilspellende, haast obscure sfeertje! De misantropie in de teksten. Het ruwe gitaarwerk. De schizofrenie (toen zat het al mis binnen de band). Ik vind het een geweldig album.![]()
En hoewel ik geen groupie ben die van alles verzamelt of zo, ben ik de laatste keer in Londen uitgebreid naar het Battersea Power Station geweest. En heb daar lekker rondgelopen, met Animals in m'n hoofd.![]()
Zo is het maar net.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:58 schreef Pinkerton het volgende:
Die gitaarsolo's van David Gilmour![]()
Moet zeggen dat ik The Wall wel echt 'n geweldig album vind. Het hele idee erachter en de metaforische, duistere teksten maken het een van de beste concept albums aller tijden naar mijn mening.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:07 schreef Gordijn het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Maar ik vind Animals een redelijk emotioneel album, allé, dat wekt het toch bij mij op. Heb ik veel minder met de latere albums.
Serieus? Welk nummer van Wish You Were Here vind je dan minder?quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:27 schreef Siniti het volgende:
Ik moet zelfs bekennen dat ik Animals het beste album van PF vind. Op elk ander album staat wel 1 liedje dat ik minder vind, maar hier niet.
Welcome To The Machinequote:Op vrijdag 18 september 2009 00:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Welk nummer van Wish You Were Here vind je dan minder?
Hmm, oke. Vind het wel een goed nummer persoonlijk, maar misschien wel het slechtste (relatief gezien dan) van het album. En idd, een 'minder' nummer van Pink Floyd blijft een goed nummer natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Welcome To The Machine![]()
Nog steeds prachtig, maar toch iets minder. Bij DSoTM heb ik dat met On The Run bijvoorbeeld.
Bij Animals is de intro prachtig ingetogen, Dogs/Pigs/Sheep (Three Different Ones) zijn simpelweg fenomenaal en de outro idem als de intro
Grappig, toen ik dit topic aan klikte hoorde ik de vocalen van welcome to the machine in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:30 schreef Siniti het volgende:
[..]
Welcome To The Machine![]()
Nog steeds prachtig, maar toch iets minder. Bij DSoTM heb ik dat met On The Run bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |