verklaar maar eerst eens wat je precies bedoelt met import-export in je topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Rannam het volgende:
Hey:D
ik heb nou eindelijk een beroepskeuze kunnen maken. Ik wil mij dus toeleggen op import-export. Weet iemand welke studie hier het beste bij kan aansluiten? Het liefste zou ik naar de Uni. Maastricht gaan, maar ik kan daar geen geschikte opleiding vinden die aansluit bij import-export..
Iemand een idee? =D
Dat dus =D =D =Dquote:
De omschrijving die daar staat sluit zoveel als mogelijk aan bij wat jij wil. Ik zelf heb wel het gevoel dat een HBO studie meer geschikt is voor wat jij wil, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:31 schreef Rannam het volgende:
De bachelor is Economics and Business Economics. Ik denk dat dat beter is dan International Business...Ik ga er van uit dat die meer gaat over management betreffende multinationals etc.
Als ik jouw posts zo lees zou ik daar maar niet aan beginnen ;-)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:47 schreef Rannam het volgende:
waarna je vrolijk vwo gaat doen natuurlijk ;-)
Je wilt makelaar worden? Dingen kopen en verkopen met winst? Ga gewoon naar de Kamer van Koophandel en begin een bedrijf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:49 schreef Rannam het volgende:
import; t-shirts die gemaakt worden door een frans bedrijf die ik in nederland wil doorverkopen aan kledingzaken
export; tulpen die van een nederlands bedrijf komen die ik wil exporteren naar duitsland, naar een groothandel daar of iets dergelijks.
Dit zijn dan wat voorbeelden die ik bedoel. Ik wil het dan meer zoeken in buitensport artikelen etc. Wielrenfietsen bijvoorbeeld ;-)
Als je havo kan, kan je vwo. ;-)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:53 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ik jouw posts zo lees zou ik daar maar niet aan beginnen ;-)
quote:Maar goed, van het niveau moet je niet teveel verwachten, als je echt diepgang wilt, moet je naar een uni gaan...
HBO, niet MBO... Als je dat verschil al niet begrijpt..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef Rannam het volgende:
Ik wil nou niemand beledigen maar ik ga niet na m'n vwo mbo doen.. Ik heb wat verder gezocht en kom op een betere opleiding uit te weten ''Global Supply Chain Management and Change'' een master te bereiken met Economics and Business Economics.
Betere alternatieven hoor ik graag!
Ga gewoon die bachelor doen en staar je niet blind op de masterquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:58 schreef Rannam het volgende:
Ik wil nou niemand beledigen maar ik ga niet na m'n vwo mbo doen.. Ik heb wat verder gezocht en kom op een betere opleiding uit te weten ''Global Supply Chain Management and Change'' een master te bereiken met Economics and Business Economics.
Betere alternatieven hoor ik graag!
dat is waarschijnlijk ook wat ik het beste kan doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef zquing het volgende:
[..]
Ga gewoon die bachelor doen en staar je niet blind op de master
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |