pak een pak volle melk en schud er mee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef Sesamstratjee het volgende:
[..]
Wat moet een mens doen voor een lekker milkshake
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:52 schreef marcel-o het volgende:
"hun hebben"![]()
en daarbij, de meeste snackbars zijn van chinezen en die zijn maandag gesloten
heb gaat om de koolhydratenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Teveel calorieen, een milkshake.
Beiden toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heb gaat om de koolhydratendat zijn de dikmakerts
Je moet zo'n ding natuurlijk ook niet elke dag opzuipen...dan heb je inderdaad wel een extra maaltijd per dag binnen maar eens in de zoveel tijd (bij mij meestal 1 x per jaarquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Burger king heeft nog betere en nog groterequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:20 schreef kabelhaspel het volgende:
McDonalds Milkshake vanille en dan groot
Liever de chocoladeversiequote:Op maandag 17 augustus 2009 23:20 schreef kabelhaspel het volgende:
Het is best gay als een man deze woorden uitbrengt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Burkerking groot=750mLquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:20 schreef kabelhaspel het volgende:
zn omvang ging richting DannySunchaser, vandaar denk kquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is best gay als een man deze woorden uitbrengt.
Is ook iddquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is best gay als een man deze woorden uitbrengt.
Je hebt er tegenwoordig wel alle tijd voor toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:38 schreef de_boswachter het volgende:
Alsof ik elke avond lonkend naar mijn reetsje sta te kijken in de spiegel.
Alles met mate, die dingen moet je natuurlijk niet elke dag wegzuipen want het is qua calorieën inderdaad een complete maaltijd maar eens in de zoveel tijd....(bij mij zitten er dus jaren tussenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:45 schreef de_boswachter het volgende:
430 calorieen!!
Wat een dikmakert!!
lineaal=vetquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:47 schreef marcel-o het volgende:
lineaal en blokken in een milkshake?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |