Ik wile me er gewoon uitlullenquote:
Kan ik me voorstellen...quote:
Dat je dat trektquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:53 schreef febster het volgende:
Prodigy, Pendulum, Lilly Allen, the Offspring, Fat Boy Slim en van alles en nog wat. Van hongaarse volksdansen tot orthodoxe jodendisco, van dragqueens tot UK techno. Het was ultiem tof (paar keer tot half 9 in de ochtend staan feesten), maar ben nu wel echt mega kapot
. Gelukkig begint donderdag Lowlands weer en kan mijn lichaam fijn gewend raken aan de alcohol hoeveelheden
.
Ding werkte redelijk (op wat storingen na die bekend waren bij het personeelquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wile me er gewoon uitlullen
[..]
Kan ik me voorstellen...![]()
gelukkig dat het toch gewoon goed was? Werkte het ding niet ofzo?
Voor het volgende topicquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef ArTiC het volgende:
Vrouw verwacht 12-ling
Het kan erger Juup
Eerst maar eens zien of het echt waar is.quote:...beweert een vrouw zwanger te zijn van een twaalfling.
serieuzequote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Eerst maar eens zien of het echt waar is.
Oh, volgens mij heb ik net afgesproken 6 september 3 weken te gaan backpacken in Azie, dus ik moet zoiets ook wel kunnen trekkenquote:
Gaat r8ality mee?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik net afgesproken 6 september 3 weken te gaan backpacken in Azie, dus ik moet zoiets ook wel kunnen trekken
ben maar blij dat ie niet met zijn lolly zwaaitquote:
Ik weet niet, ik vind het ook niet echt netjes als je als uitkeringstrekker in een hummer rond gaat rijden van je zwarte geld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:00 schreef Juup© het volgende:
Hoe triest kun je zijn al je gaat bellen: Dure auto gespot? Bel de politie
Juup of r8ality?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ben maar blij dat ie niet met zijn lolly zwaait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |