Toen stopte ik al met lezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Mijn computer is snel. Mijn internetverbinding ook. Mijn wireless-kabel ook.
quote:
Oplossing: http://www.fok.nl/shopquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:21 schreef LXIV het volgende:
Prima dat er reclame op FOK! staat, dat houdt de boel tenslotte draaiende, maar ik wil er geen drie seconden op wachten.
Leg uit: wat is een wireless-kabel?quote:
Dat is het broertje van draadloze stroom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg uit: wat is een wireless-kabel?
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef Fatty het volgende:
TS gebruikt IE..
En dit is het nichtje er van:quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Dat is het broertje van draadloze stroom.
[ afbeelding ]
Draadloos stroom is er al even. Het is alleen niet zo veilig en volop in testquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef kr4t0s het volgende:
[..]
Dat is het broertje van draadloze stroom.
[ afbeelding ]
Nopequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?
Te triest... echtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Even afgezien van mijn wireless-kabel, heb je met firefox daar geen last van?
Een kabel die 1,21 jigawatt levert.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Leg uit: wat is een wireless-kabel?
Ga terug naar back to the futurequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Een kabel die 1,21 jigawatt levert.
Doe mij eens 2 doosjes bougievonkjes.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En dit is het nichtje er van:
[ afbeelding ]
Dat is dubbelquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:28 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ga terug naar back to the future
Ik denk dat hij dan bij de lokale computerzaak keihard wordt uitgelachenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef TweeBallenZak het volgende:
Ik denk dat je een nieuwe wireless-kabel moet kopen.
Niet wanneer je begint over een kinetische UTP-kabel. Want dan ben jij de grappenmaker en pwn je ze ALLEMAAL!quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan bij de lokale computerzaak keihard wordt uitgelachen
Nee, dat van die wireless-kabel heb ik echt wel door hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Te triest... echtgaat er nu echt geen lampje bij je branden? Je wireless-lampje ofzo?
Da's kut zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet wanneer je begint over een kinetische UTP-kabel. Want dan ben jij de grappenmaker en pwn je ze ALLEMAAL!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |