Ik voer je je favabeans wel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....
[ afbeelding ]
Lijkt wel een ex van me...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je maar wilt past alles...
Friends for dinner...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wil je best voeren hoor...
en chianti met een rietje gaat best...
niezen gaat dwars door die tralietjes heen hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben wel de enige die dan geen Mexicaanse griep oploopt! Elk nadeel hep zijn voordeel!
ja, dat moet wel met jouw eenogige anaconda...quote:
Wie is er hier nou aardig... Doen Tombo en ik er alles aan om je weer thuis te laten voelen en maak je ons voor freaks uitquote:
Ah Ruud Big Brother was je ex?quote:
Dat klinkt wel gek uit jouw mond....quote:
ja ho, die woorden gebruikte hij zelf hoor... ik weet nergens van...quote:
Myself included natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is er hier nou aardig... Doen Tombo en ik er alles aan om je weer thuis te laten voelen en maak je ons voor freaks uit![]()
jawel he!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gek uit jouw mond....
ff lekker knuffelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Ruud Big Brother was je ex?
En als je dan lekker aan het knuffelen bent en je niet meer weg kunt komt die 25+ zeker te voorschijn... bah...quote:
Wel tof dat je weer eens langskomt Sheri!quote:
Zo doen Brabanders onder elkaar toch?quote:
Hmm...zag net (nou ja, half uur geleden of zo) Meatloaf knuffelen met Edward Norton...brrr....quote:
Dat waren Patch en DyonvBaal hoor.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hmm...zag net (nou ja, half uur geleden of zo) Meatloaf knuffelen met Edward Norton...brrr....
Ja, kreeg de uitnodiging van Patch...en ik had problemen met mijn account, maar kan er nu weer gewoon opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel tof dat je weer eens langskomt Sheri!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo doen Brabanders onder elkaar toch?
Ik was dan Edward !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat waren Patch en DyonvBaal hoor.......
Scissorhands?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |