quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ZEG!
Wat zijn jullie onaardig
Hebben al die nachten dan niets betekend...?
Ja daarom kom ik maar niet..... ik heb al TBS......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik zie ineens dat mijn agenda vol is, t/m 2012....die meet gaat een heeeele verkeerde kant op, zo te lezen....
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tegen wie zijn we onaardig? Ik heb niks beledigends gezegd toch?
aangezien jij ons met elkaar vergelijkt, zal het eerder zijn dat wij samen tegen bepaalde mensen zullen gaan "fighten"... beware!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Hoe meer vrouwen, hoe groter de kans op een bitchfight !
Mag je dan niet met je enkelband om naar utrecht komen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daarom kom ik maar niet..... ik heb al TBS......
That''s the spirit!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Hoe meer vrouwen, hoe groter de kans op een bitchfight !
hahahaha dyon, nu heb je nog een vrouw die al je woorden onthoudt en tegen je gebruikt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??
Hoe minder vrouwen hoe beter...?
Nee, maar dat was ook niet "aanmoedigend" tegen jou, maar plagend tegen Tombo. Stiekem probeer ik d'r te vleien en verleiden en dan zeg ik van die lieve dingetjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??
Hoe minder vrouwen hoe beter...?
I'm in !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
That''s the spirit!
Maar ik hoopte eigenlijk op een olieworstelwedstrijd tussen jullie mannen!
Ach, man genoeg. Kom maar op vrouwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha dyon, nu heb je nog een vrouw die al je woorden onthoudt en tegen je gebruikt!
Je bent me iets te enthousiast.....quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aangezien jij ons met elkaar vergelijkt, zal het eerder zijn dat wij samen tegen bepaalde mensen zullen gaan "fighten"... beware!!!
oeh, ik vind je nu al leuk!!!!quote:
Hij heeft er zin in ja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent me iets te enthousiast.....
bang?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent me iets te enthousiast.....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, man genoeg. Kom maar op vrouwen![]()
O wacht, dit pas weer niet bij me vorige post...
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag je dan niet met je enkelband om naar utrecht komen?
Same herequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik vind je nu al leuk!!!!
Ja dat jij old blue er uithaalt en er een steekspel van gaat maken.....quote:
ik wil je best voeren hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....
[ afbeelding ]
alleen die boontjes zal iets moeilijker gaan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wil je best voeren hoor...
en chianti met een rietje gaat best...
als je maar wilt past alles...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef Patch het volgende:
[..]
alleen die boontjes zal iets moeilijker gaan...
old blue....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat jij old blue er uithaalt en er een steekspel van gaat maken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |