dan nog kun jij bij hem op schoot zitten toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg hij is... kom jij anders voor de zekerheid bij mij op schoot zitten? Dan is het wel veilig genoeg...
zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar had gehoopt dat je bij me op schoot kwam zitten voor ik de kans krijg bij patch op schoot te springenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan nog kun jij bij hem op schoot zitten toch?trio...
mmm dus het is meer zelfbescherming? je vertrouwt jezelf niet in de buurt van Patch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
voor ik de kans krijg bij patch op schoot te springen![]()
Je mag het noemen wat je wil, zolang je maar bij me op shoot komt zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm dus het is meer zelfbescherming? je vertrouwt jezelf niet in de buurt van Patch?
interessant...
ja, dat doe ik dus niet, want ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij bij patch op schoot springt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mag het noemen wat je wil, zolang je maar bij me op shoot komt zitten![]()
![]()
![]()
Dan rent Patch huilend weg? Waarom zou ik trouwens bij een man op schoot springen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat doe ik dus niet, want ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij bij patch op schoot springt...
ja, dat weet ik niet... dat zei je zelf!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan rent Patch huilend weg? Waarom zou ik trouwens bij een man op schoot springen...
Je moet toch iets zeggen om een vrouw bij je op schoot te krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat weet ik niet... dat zei je zelf!!!
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik zie ineens dat mijn agenda vol is, t/m 2012....die meet gaat een heeeele verkeerde kant op, zo te lezen....
nee joh, er waren al zoveel aanmeldingen, dat kan niet mis gaan. Net als FOK! the movie...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik zie ineens dat mijn agenda vol is, t/m 2012....die meet gaat een heeeele verkeerde kant op, zo te lezen....
tja, ik draai alles net zo hoe het mij uitkomt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet toch iets zeggen om een vrouw bij je op schoot te krijgen. Alleen krijg ik het dan toch nog voor elkaar om het verkeerde te zeggen en komt ze nog niet op schoot zitten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee joh, er waren al zoveel aanmeldingen, dat kan niet mis gaan. Net als FOK! the movie...
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...
Ik hou ook van jou lieverdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jou
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou lieverd
Ik doe met met je mee, verdraai het ook zo als ik het wil lezen![]()
Ik ben echt een tijd niet geweest...En ik ben jou nog nooit tegengekomen!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...
Ik ben ook vrij nieuw hier. Ik ben dus Tombolafan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ben echt een tijd niet geweest...En ik ben jou nog nooit tegengekomen!!
Hoi!Ik ben Sheridana en OUD
Moet eerst kijken of ik mijn rollator voor oktober of zo weer aan de praat krijg...dan kom ik misschien!
Oh en ik kom met de trein, kan ik weer eens gebruik maken van mijn seniorenkorting
ZEG!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jou
Tegen wie zijn we onaardig? Ik heb niks beledigends gezegd toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ZEG!
Wat zijn jullie onaardig
Hebben al die nachten dan niets betekend...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |