Je doet het voor je "vrienden", dan kun je het toch zoveel liefde geven als je zelf wil!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef Patch het volgende:
[..]
ik vind het veelal fabriekswerk, koken zonder liefde...
ja, dat is waar, catering is niet echt koken meer tegenwoordig...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef Patch het volgende:
[..]
ik vind het veelal fabriekswerk, koken zonder liefde...
Ja dat kan maar clues enzo is geen M.O. van een harde huurling annex vechtmachine......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het had best nog een serieuze schurk kunnen worden. Ook dan kan de film nog best in een komische stijl worden weergegeven. Zie Sin City bijv.
Maargoed, men leek eerst serieuzer over te komen dan ze uiteindelijk blijken. Ben blij dat het nu duidelijk is allemaal, scheelt mij veel weggegooide tijd.
hehehequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat is waar, catering is niet echt koken meer tegenwoordig...
wil je dan culinaire hoogstandjes vol liefde bereiden voor de hardwerkende acteurs???
Je hebt er 30 jaar mee gewacht, dan kan een jaartje langer ook wel hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan maar clues enzo is geen M.O. van een harde huurling annex vechtmachine......![]()
Ik wil nog steeds wel samenwerken hoor maar ik moet nu ook serieus aan mijn careerplanning gaan werken.
stel je nou toch voor dat jij de moordenaar bent... dan is de huurling jou op het spoor en moet je toch echt vechten voor je leven...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat kan maar clues enzo is geen M.O. van een harde huurling annex vechtmachine......![]()
Ik wil nog steeds wel samenwerken hoor maar ik moet nu ook serieus aan mijn careerplanning gaan werken.
Je had de ultieme badass fightmachine huurling van de loserbadguy kunnen spelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt er 30 jaar mee gewacht, dan kan een jaartje langer ook wel hoor...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
stel je nou toch voor dat jij de moordenaar bent... dan is de huurling jou op het spoor en moet je toch echt vechten voor je leven...
zo...
Nee, ik zal je niet beschadigen Patch. Dat doe ik niet bij vrienden....dat doe ik wel bij druiloren die me er zelfs voor willen betalen.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Patch het volgende:
Voor een droomsequence van mr_a dat ie zijn moves op mij botviert ben ik ook de beroerdste niet
Special Guest Appearance
sterker nog:quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Patch het volgende:
Sheri komt misschien ook nog ff langs vanavond.
quote:
Er is iemand die er foto's van wilde zien...quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Patch het volgende:
Kan ik net zo goed foto's plaatsen van "Boogie Nights"
in dat geval; kom maar op met uw foto's...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef Patch het volgende:
Kan ik net zo goed foto's plaatsen van "Boogie Nights"
Je hoopt dat ie Markie mark lijkt? Of wil je die gigantische vleesmassa tussen z'n benen zien bungelen?quote:
Als hoopt dat ze van Patchy Patch good vibrations krijgt kan beter een Good Vibrator kopen.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hoopt dat ie Markie mark lijkt? Of wil je die gigantische vleesmassa tussen z'n benen zien bungelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |