pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ok
terwijl ik gewoon naakt achter mijn pc zit hoor...
Ik moet me waarschijnlijk toch meer op mijn sportcarriere gaan focussen wil ooit wat bereiken in dit leven dus ik kon waarschijnlijk toch al niet mee doen....... Helaas want ik had graag een iconische schurk willen zijn.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]zo erg is het niet hoor... Maar het is wel fijn dat nu al duidelijk is hoe iedereen erover denkt, toch? En als er genoeg mensen door willen gaan denk ik dat fluffy nog wel mee wil werken toch?
Ben je toch een vies meisje...quote:
Nee Patch wil dat het nu een soort Scooby Doo meets Bassie en Adriaan achtig verhaal wordt met clues en moorden.... Op zich niks mis mee. Maar dan is er dus geen ruimte voor een schurk als ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je toch een vies meisje...
En waarom is het eigenlijk afgeblazen allemaal? Ik heb vluchtig gelezen, maar geen zin uitgebreid alles terug te lezen...
Dan heb je scooby doo zeker nog nooit gezien? Elke aflevering bevat weer een schurk en nog wel één waarvan je het niet eens verwacht aan het eind.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee Patch wil dat het nu een soort Scooby Doo meets Bassie en Adriaan achtig verhaal wordt met clues en moorden.... Op zich niks mis mee. Maar dan is er dus geen ruimte voor een schurk als ik.
Wel maar geen enge sadistische vechtmachine..... vaak geniepige verbitterde mensen....... Helaas.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan heb je scooby doo zeker nog nooit gezien? Elke aflevering bevat weer een schurk en nog wel één waarvan je het niet eens verwacht aan het eind.
Flauw hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel maar geen enge sadistische vechtmachine..... vaak geniepige verbitterde mensen....... Helaas.....
nou, dat is wel erg cru gesteld...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee Patch wil dat het nu een soort Scooby Doo meets Bassie en Adriaan achtig verhaal wordt met clues en moorden.... Op zich niks mis mee. Maar dan is er dus geen ruimte voor een schurk als ik.
hee, ho! de meet is wel een succes hoor! er zijn al 7 mensen die hebben opgegeven wanneer ze kunnen, en dan komen fluffy & mr_a nog, en we zijn pas 2 dagen verder! en patch heeft vanmiddag gemaild naar de mensen die hij graag ziet komen, dus doe ff rustig ja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Flauw hoor...
De film is dus al net zo'n succes als de meet![]()
nee he, niet weer zo'n Bassie & Adriaan fan met te veel jeugdsentiment die niet ouder wil wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, dat is wel erg cru gesteld...
het gaat er meer om dat niet iedereen er evenveel achter staat. En dat het "ludieke idee" steeds meer richting een groter project gaat. Dat is op zich niet erg, maar dan moet wel iedereen er voldoende aan mee willen werken om het een succes te laten worden. Nu is het nog in de beginfase, maar als je ver gevordert bent met bijvoorbeeld een script en een deel van de mensen waar dat op gebaseerd is zegt af dan is dat een beetje zuur... Dus het is mooi dat het nu al duidelijk is.
enne, bassie en adriaan hebben [b]altijd te maken met schurken!!![/b]
Dat is waar. Maar ik hoopte dat ik Patch verrot mocht slaan en mijn moves mocht showen. Maar nu wordt het een find the clue mystery kan op zich wel leuk zijn. Maar ik wil geen Bassie en Adriaanschurk spelen want dan kan ik me niet meer vertonen in mijn kringen......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou, dat is wel erg cru gesteld...
het gaat er meer om dat niet iedereen er evenveel achter staat. En dat het "ludieke idee" steeds meer richting een groter project gaat. Dat is op zich niet erg, maar dan moet wel iedereen er voldoende aan mee willen werken om het een succes te laten worden. Nu is het nog in de beginfase, maar als je ver gevordert bent met bijvoorbeeld een script en een deel van de mensen waar dat op gebaseerd is zegt af dan is dat een beetje zuur... Dus het is mooi dat het nu al duidelijk is.
enne, bassie en adriaan hebben altijd te maken met schurken!!!
Stel je niet aan johquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hee, ho! de meet is wel een succes hoor! er zijn al 7 mensen die hebben opgegeven wanneer ze kunnen, en dan komen fluffy & mr_a nog, en we zijn pas 2 dagen verder! en patch heeft vanmiddag gemaild naar de mensen die hij graag ziet komen, dus doe ff rustig ja!
maak ik zelf wel uit!quote:
Wat reageer je toch heerlijk agressiefquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit!![]()
en ik heb niet het probleem dat ik niet ouder wil worden hoor... graag zelfs (ik word vaak belachelijk jong geschat...) maar bassie en adriaan zijn gewoon nooit zonder schurk. net als scooby doo...
Dat zei ik ook niet maar ik ben niet een type dat graag een Bassie en Adriaan schurk speelt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit!![]()
en ik heb niet het probleem dat ik niet ouder wil worden hoor... graag zelfs (ik word vaak belachelijk jong geschat...) maar bassie en adriaan zijn gewoon nooit zonder schurk. net als scooby doo...
Dat vind ik ook. Als jij gaat zeggen dat je niet meedoet op de dag dat fluffy het hele script af heeft maak je geen vrienden, dus dit is het beste. En als er genoeg mensen mee doen en het toch doorgaat ben ik zeker van de partij hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef Patch het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, trek je niets van mij aan.
Het project kan gewoon door gaan zoals het gepland was.
Ik doe alleen niet mee als acteur zijnde.
Voor de rest ben ik wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en ik denk dat het inderdaad iets goeds is, dat mensen laten weten in hoeverre ze hiermee serieus aan de slag gaan.
"Het gaat ook altijd mis! Ze moeten altijd mij hebben!" hahahahaha, lijkt mij juist heerlijk om een kneus van een crimineel te spelen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet maar ik ben niet een type dat graag een Bassie en Adriaan schurk speelt!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet maar ik ben niet een type dat graag een Bassie en Adriaan schurk speelt!
Het maakt mij niet uit welke koers er gevaren wordt. Jammer dat je je terugtrekt Patch. had ik niet van je verwacht.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:15 schreef Patch het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, trek je niets van mij aan.
Het project kan gewoon door gaan zoals het gepland was.
Ik doe alleen niet mee als acteur zijnde.
Voor de rest ben ik wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en ik denk dat het inderdaad iets goeds is, dat mensen laten weten in hoeverre ze hiermee serieus aan de slag gaan.
Hoezeer ik het geweldig vind om te koken, doe ik natuurlijk niet aan cateringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Als jij gaat zeggen dat je niet meedoet op de dag dat fluffy het hele script af heeft maak je geen vrienden, dus dit is het beste. En als er genoeg mensen mee doen en het toch doorgaat ben ik zeker van de partij hoor.
(enne, als jij geen acteur wilt zijn, wil je dan de catering doen???)
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoezeer ik het geweldig vind om te koken, doe ik natuurlijk niet aan catering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |