dan nog kun jij bij hem op schoot zitten toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg hij is... kom jij anders voor de zekerheid bij mij op schoot zitten? Dan is het wel veilig genoeg...
zo had ik er nog niet over nagedacht. Maar had gehoopt dat je bij me op schoot kwam zitten voor ik de kans krijg bij patch op schoot te springenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan nog kun jij bij hem op schoot zitten toch?trio...
mmm dus het is meer zelfbescherming? je vertrouwt jezelf niet in de buurt van Patch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
voor ik de kans krijg bij patch op schoot te springen![]()
Je mag het noemen wat je wil, zolang je maar bij me op shoot komt zittenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmm dus het is meer zelfbescherming? je vertrouwt jezelf niet in de buurt van Patch?
interessant...
ja, dat doe ik dus niet, want ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij bij patch op schoot springt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je mag het noemen wat je wil, zolang je maar bij me op shoot komt zitten![]()
![]()
![]()
Dan rent Patch huilend weg? Waarom zou ik trouwens bij een man op schoot springen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat doe ik dus niet, want ik wil wel eens zien wat er gebeurt als jij bij patch op schoot springt...
ja, dat weet ik niet... dat zei je zelf!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan rent Patch huilend weg? Waarom zou ik trouwens bij een man op schoot springen...
Je moet toch iets zeggen om een vrouw bij je op schoot te krijgenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat weet ik niet... dat zei je zelf!!!
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik zie ineens dat mijn agenda vol is, t/m 2012....die meet gaat een heeeele verkeerde kant op, zo te lezen....
nee joh, er waren al zoveel aanmeldingen, dat kan niet mis gaan. Net als FOK! the movie...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik zie ineens dat mijn agenda vol is, t/m 2012....die meet gaat een heeeele verkeerde kant op, zo te lezen....
tja, ik draai alles net zo hoe het mij uitkomt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je moet toch iets zeggen om een vrouw bij je op schoot te krijgen. Alleen krijg ik het dan toch nog voor elkaar om het verkeerde te zeggen en komt ze nog niet op schoot zitten
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee joh, er waren al zoveel aanmeldingen, dat kan niet mis gaan. Net als FOK! the movie...
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jouquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...
Ik hou ook van jou lieverdquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jou
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou lieverd
Ik doe met met je mee, verdraai het ook zo als ik het wil lezen![]()
Ik ben echt een tijd niet geweest...En ik ben jou nog nooit tegengekomen!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nee, alsjeblieft, ik wil niet de enige vrouw zijn...
Ik ben ook vrij nieuw hier. Ik ben dus Tombolafan!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ben echt een tijd niet geweest...En ik ben jou nog nooit tegengekomen!!
Hoi!Ik ben Sheridana en OUD
Moet eerst kijken of ik mijn rollator voor oktober of zo weer aan de praat krijg...dan kom ik misschien!
Oh en ik kom met de trein, kan ik weer eens gebruik maken van mijn seniorenkorting
ZEG!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tombo, bekijk het van de positieve kant. des te minder vrouwen aanwezig, des te meer mannen voor jou
Tegen wie zijn we onaardig? Ik heb niks beledigends gezegd toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ZEG!
Wat zijn jullie onaardig
Hebben al die nachten dan niets betekend...?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef Sheridana het volgende:
[..]
ZEG!
Wat zijn jullie onaardig
Hebben al die nachten dan niets betekend...?
Ja daarom kom ik maar niet..... ik heb al TBS......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:02 schreef Sheridana het volgende:
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tegen wie zijn we onaardig? Ik heb niks beledigends gezegd toch?
aangezien jij ons met elkaar vergelijkt, zal het eerder zijn dat wij samen tegen bepaalde mensen zullen gaan "fighten"... beware!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Hoe meer vrouwen, hoe groter de kans op een bitchfight !
Mag je dan niet met je enkelband om naar utrecht komen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja daarom kom ik maar niet..... ik heb al TBS......
That''s the spirit!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Patch het volgende:
Hoe meer vrouwen, hoe groter de kans op een bitchfight !
hahahaha dyon, nu heb je nog een vrouw die al je woorden onthoudt en tegen je gebruikt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??
Hoe minder vrouwen hoe beter...?
Nee, maar dat was ook niet "aanmoedigend" tegen jou, maar plagend tegen Tombo. Stiekem probeer ik d'r te vleien en verleiden en dan zeg ik van die lieve dingetjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Klonk dat als een aanmoediging voor mij om te komen dan??
Hoe minder vrouwen hoe beter...?
I'm in !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Sheridana het volgende:
[..]
That''s the spirit!
Maar ik hoopte eigenlijk op een olieworstelwedstrijd tussen jullie mannen!
Ach, man genoeg. Kom maar op vrouwenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha dyon, nu heb je nog een vrouw die al je woorden onthoudt en tegen je gebruikt!
Je bent me iets te enthousiast.....quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aangezien jij ons met elkaar vergelijkt, zal het eerder zijn dat wij samen tegen bepaalde mensen zullen gaan "fighten"... beware!!!
oeh, ik vind je nu al leuk!!!!quote:
Hij heeft er zin in ja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent me iets te enthousiast.....
bang?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent me iets te enthousiast.....
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, man genoeg. Kom maar op vrouwen![]()
O wacht, dit pas weer niet bij me vorige post...
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mag je dan niet met je enkelband om naar utrecht komen?
Same herequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik vind je nu al leuk!!!!
Ja dat jij old blue er uithaalt en er een steekspel van gaat maken.....quote:
ik wil je best voeren hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....
[ afbeelding ]
alleen die boontjes zal iets moeilijker gaan...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wil je best voeren hoor...
en chianti met een rietje gaat best...
als je maar wilt past alles...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef Patch het volgende:
[..]
alleen die boontjes zal iets moeilijker gaan...
old blue....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat jij old blue er uithaalt en er een steekspel van gaat maken.....
Nee hoor, heb aan 1 vrouw genoeg (get the hintquote:
Ik voer je je favabeans wel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar beleef ik geen lol aan want dan word ik op een steekwagentje in een dwangbuis met een mondkapje voor het restaurant in gereden.....
[ afbeelding ]
Lijkt wel een ex van me...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je maar wilt past alles...
Friends for dinner...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik wil je best voeren hoor...
en chianti met een rietje gaat best...
niezen gaat dwars door die tralietjes heen hoor...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben wel de enige die dan geen Mexicaanse griep oploopt! Elk nadeel hep zijn voordeel!
ja, dat moet wel met jouw eenogige anaconda...quote:
Wie is er hier nou aardig... Doen Tombo en ik er alles aan om je weer thuis te laten voelen en maak je ons voor freaks uitquote:
Ah Ruud Big Brother was je ex?quote:
Dat klinkt wel gek uit jouw mond....quote:
ja ho, die woorden gebruikte hij zelf hoor... ik weet nergens van...quote:
Myself included natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie is er hier nou aardig... Doen Tombo en ik er alles aan om je weer thuis te laten voelen en maak je ons voor freaks uit![]()
jawel he!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat klinkt wel gek uit jouw mond....
ff lekker knuffelenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Ruud Big Brother was je ex?
En als je dan lekker aan het knuffelen bent en je niet meer weg kunt komt die 25+ zeker te voorschijn... bah...quote:
Wel tof dat je weer eens langskomt Sheri!quote:
Zo doen Brabanders onder elkaar toch?quote:
Hmm...zag net (nou ja, half uur geleden of zo) Meatloaf knuffelen met Edward Norton...brrr....quote:
Dat waren Patch en DyonvBaal hoor.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hmm...zag net (nou ja, half uur geleden of zo) Meatloaf knuffelen met Edward Norton...brrr....
Ja, kreeg de uitnodiging van Patch...en ik had problemen met mijn account, maar kan er nu weer gewoon opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel tof dat je weer eens langskomt Sheri!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo doen Brabanders onder elkaar toch?
Ik was dan Edward !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat waren Patch en DyonvBaal hoor.......
Scissorhands?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |