abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71966399
Ik ben er nog even niet aan toegekomen na te denken over de data van de meet. Maar voor mij geldt ook wel dat ik misschien gewoon de datum wil afwachten en die dan vrijmaak voor de meet. Dat ik wil komen spreekt voor zich

Kreeg gisteren overigens een mailtje van een vriend van me in België. Binnenkort eens met hem afspreken en de film pitchen, hij klinkt iig al positief na de eerste geluiden om wellicht mee te helpen
pi_71966402
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurken Tot morgen
Good night, en niet zo bij de hand!!!
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_71967394
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Je hebt een Wii, een DS, wat heb je nog meer?
een laptop, een imac, een ps2...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_71967428
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga snurken Tot morgen
slaap lekker!
pi_71967803
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:

[..]

een laptop, een imac, een ps2...
ok, ik was nieuwsgierig
pi_71967890
Ik ga trouwens ook maar eens slapen. Wilde dat eigenljk een uur geleden al gaan doen... Morgen weer om 7uur beginnen...
pi_71968041
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens slapen. Wilde dat eigenljk een uur geleden al gaan doen... Morgen weer om 7uur beginnen...
slaap lekker! Ik ben morgen vrij aan het leren voor mn tentamen...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:17:52 #33
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_71971603
Wyccie moet wel komen....
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:08:03 #34
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_71973238
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik ben er nog even niet aan toegekomen na te denken over de data van de meet. Maar voor mij geldt ook wel dat ik misschien gewoon de datum wil afwachten en die dan vrijmaak voor de meet. Dat ik wil komen spreekt voor zich

Kreeg gisteren overigens een mailtje van een vriend van me in België. Binnenkort eens met hem afspreken en de film pitchen, hij klinkt iig al positief na de eerste geluiden om wellicht mee te helpen
Okay! Wat zou hij kunnen doen?
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:59:06 #35
22457 Patch
pi_71974295
Ik had het idee dat de 'fling' er wel een beetje af was van die film maken...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_71974418
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Okay! Wat zou hij kunnen doen?
Hij had het zelf over transport, of bijvoorbeeld een achtervolgingsscene met zijn belgische mini
pi_71974508
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:59 schreef Patch het volgende:
Ik had het idee dat de 'fling' er wel een beetje af was van die film maken...

Hoezo?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:20:08 #38
22457 Patch
pi_71974802
Ik dacht meer, dat het een ludieke moment-opname zou zijn.
Gewoon lekker down to earth wat brainstormen, geintjes maken en de camera aanzetten.

Maar het blijkt dus echt serieuze vormen te gaan aannemen of men neemt het te serieus?
pi_71975347
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Patch het volgende:
Ik dacht meer, dat het een ludieke moment-opname zou zijn.
Gewoon lekker down to earth wat brainstormen, geintjes maken en de camera aanzetten.

Maar het blijkt dus echt serieuze vormen te gaan aannemen of men neemt het te serieus?
mmm er is al een deel script, er zijn al persoonsbeschrijvingen...
pi_71975519
Hmm, ik blijft het een ludieke actie vinden met mogelijkheden om serieus te worden.

Ik schrijf een script, daardoor is het in ieder geval al geen momentopname meer, het is de eerste vorm van planning. Het verhaal blijft natuurlijk een grote grap, een parodie op bepaalde moordscenes, films waarin de wereld zgn. wordt overgenomen en detective series/films.

Maar wellicht moeten we eens een inventarisatie maken hoe iedereen erover denkt en of ze er echt aan mee willen werken (lees: acteren). Want het kan uitlopen op twee niet zo aantrekkelijke dingen:

Ik steek er veel tijd in en er komt niets van omdat iedereen het maar als grap beschouwde, of een deel wil wel meedoen maar ik schrijf er personages in gebaseerd op users hier, die eigenlijk niet mee willen doen.

Een filmproject met een stel vrienden kan uitlopen op een succes, mits het filmbaar en haalbaar blijft, en iedereen "on the same page" zit!
pi_71975741
Als het echt serieus wordt: ik doe niet mee. Zou het ook niet echt fijn vinden als mijn username gebruikt wordt trouwens. Sorry, heb er vanaf het begin al niks mee gehad.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:59:05 #42
22457 Patch
pi_71975783
Ik denk dat ik pas.
Ik beschouw het inderdaad als een grap.
Nu het dus serieuze vormen krijgt vind ik het ineens niet zo aantrekkelijk meer voor mij persoonlijk.
Maar ik blijf het geheel wel volgen natuurlijk.
pi_71975862
Dan zijn wij de spelbrekers, Patch.
pi_71975869
Prima, dit scheelt een hoop verwarring

Geen spijt van de tijd die ik erin gestopt heb, maar denk dat we het vanaf nu maar als de leuke grap moeten beschouwen die het vanaf het eerste moment was en het daarbij laten
pi_71975910
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:01 schreef wyccie het volgende:
En jullie waren nog wel het liefdeskoppel van de film!
Maar ik denk dat er inderdaad goed overlegd moet worden over hoe en wat en met wie.
Het lijkt mij erg leuk, maar dat hangt ook wel af van hoeveel tijd/geld/toewijding het gaat kosten...
Daar is een meet dan weer handig voor misschien...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:05:52 #46
22457 Patch
pi_71975940
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:01 schreef wyccie het volgende:
Mwah, valt wel mee toch?
Jij had er van het begin af aan niets mee, en ik wou het meer down-to-earth houden.
pi_71975962
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:02 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Prima, dit scheelt een hoop verwarring

Geen spijt van de tijd die ik erin gestopt heb, maar denk dat we het vanaf nu maar als de leuke grap moeten beschouwen die het vanaf het eerste moment was en het daarbij laten
Ook prima... en mocht je ooit wel verder gaan met het script, ik ga zeker kijken dan!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:07:24 #48
22457 Patch
pi_71975974
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar ik denk dat er inderdaad goed overlegd moet worden over hoe en wat en met wie.
Het lijkt mij erg leuk, maar dat hangt ook wel af van hoeveel tijd/geld/toewijding het gaat kosten...
Ach ja, liever in real life, dan in een film

Maar ik wil wel graag op de hoogte blijven van het proces en mijn ongezouten eerlijke mening blijven geven
pi_71975994
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Denk dat er weinig van over blijft als een van de trekkers van het eerste moment, die ook nog door mr_a gebombardeerd was tot hoofdpersoon, het niet ziet zitten

Het idee was overigens om het script zo te schrijven dat er vrijwel geen geld nodig was om het te realiseren, enkel de tijd en de toewijding. En ook de tijd hoefde niet zoveel te zijn. Paar filmdagen op een paar locaties was voldoende geweest

Maar denk dat ik mijn tijd maar moet besteden aan andere filmprojectjes die ik heb liggen en even stil lagen
pi_71976048
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Patch het volgende:

[..]

Ach ja, liever in real life, dan in een film

Maar ik wil wel graag op de hoogte blijven van het proces en mijn ongezouten eerlijke mening blijven geven
aaaah, en ze komt niet op de meet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')