dat had ik niet gemist hoor...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vreemd gaan... bah.... Dat is iets dat ik echt nooit van me leven zou doen. En ik zei inderdaad genoeg man voor 2 vrouwen, maar in de zelfde post stond dat dat klopte met me andere post daarvoor, (maar dat waren kleine lettertjes, die zul je wel gemist hebben
)
Ik zal eens even voor je gaan kijken...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef tombolafan het volgende:
maarre, weet jij het antwoord op de trivia-vraag? ik wil zo gaan slapen namelijk...
dat wordt sowieso lastig denk ik, het plannen van de meet schiet al niet op... laat staan nog een keer daarvoor... maar wie weet...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal eens even voor je gaan kijken...
Maarre, voor de meet krijg ik je dus niet te zien?
Ik denk dat een afspraak tussen jou en mij toch een stuk makkelijker gemaakt is dan een meet organiserenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat wordt sowieso lastig denk ik, het plannen van de meet schiet al niet op... laat staan nog een keer daarvoor... maar wie weet...
ik ga wel zo slapen, trivia schiet toch niet op...
ongetwijfeld... maar we zien wel. ik ga nu in elk geval slapen!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat een afspraak tussen jou en mij toch een stuk makkelijker gemaakt is dan een meet organiseren
Slaap lekker, droom zachtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ongetwijfeld... maar we zien wel. ik ga nu in elk geval slapen!
welterusten!
Ik werk gewoon fulltime hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:15 schreef tombolafan het volgende:
zo, het is hier lekker druk...![]()
Patch aan het fietsen![]()
mr_a aan het "boodschappen doen"![]()
Fluffy aan het schilderen![]()
en dyon is gewoon vrij vandaag...![]()
ik heb tentamen over een half uur dus ik ben jaloers op jullie allemaal...
toch ben ik jaloers op je! werken is veel leuker dan studeren...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:30 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik werk gewoon fulltime hoorVanavond vloer leggen...
I beg to differquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
toch ben ik jaloers op je! werken is veel leuker dan studeren...
Ik vind het in elk geval leuker. Heb tussen de studies door fulltime gewerkt, en dan ben je tenminste klaar als je thuis komt... nu moet ik nog leren/studeren/papers schrijven etc... (en ik werk er ook naast trouwens, dat is nog minder leuk...)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
I beg to differ![]()
Hoewel ik mezelf ook niet meer echt zou kunnen zetten tot het doen van een fulltime opleiding.
wrijf het er maar in...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk zo'n vrije dag!
Lekker op een terrasje zitten, mensen kijken. Beter kan niet...
geen idee. ik denk wel goed, maar ik weet uit ervaring dat dat niks zegt bij deze professor...quote:Tombo, succes met je tentamen, of misschien beter. Hoe is het gegaan?
Sorry, kon het inderdaad niet laten het er even in te wrijven. Ik hoop voor je dat het tentamet goed gegaan isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wrijf het er maar in...![]()
[..]
geen idee. ik denk wel goed, maar ik weet uit ervaring dat dat niks zegt bij deze professor...![]()
wat dan wel weer leuk is;
volgende week ben ik van maandag t/m donderdag vrij!!!![]()
hopelijk is er zon, kan ik naar het strand!
De aanhouder wint... onee, die is gewoon vervelend. Het is ook niet helemaal serieus gemeent, gewoon een beetje plagenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wrijf het er maar in...![]()
[..]
geen idee. ik denk wel goed, maar ik weet uit ervaring dat dat niks zegt bij deze professor...![]()
wat dan wel weer leuk is;
volgende week ben ik van maandag t/m donderdag vrij!!!![]()
hopelijk is er zon, kan ik naar het strand!
Jij hoeft het ook niet te geloven, als Tombo het maar gelooftquote:
Gesmolten? Nee joh, aan het genieten van me vrije dag. Net lekker geBBQ'ed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik geloof vooral dat het hier belachelijk rustig is...![]()
iedereen gesmolten?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gesmolten? Nee joh, aan het genieten van me vrije dag. Net lekker geBBQ'ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |