Circumscissorhands.....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef Patch het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor...
Wel pijnlijk bij het plassen,...
Ik zal het onthouden...quote:
Jij mag Ron Killings zijn......quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oeh, daag je hem uit voor een olieworstelwedstrijd??
Ach misschien dat er dan wel meer mensen naar die meet komen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:46 schreef Sheridana het volgende:
Ik wilde eigenlijk cockfight zeggen....maar dat klinkt zo ranzig!
Olieworstelwedstrijd met jou? You're on!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oeh, daag je hem uit voor een olieworstelwedstrijd??
Good nightquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:50 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga ervandoor....
Slaap lekker...en Tombolafan, leuk je ontmoet te hebben
welterusten!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:50 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga ervandoor....
Slaap lekker...en Tombolafan, leuk je ontmoet te hebben
ok! tot morgen!!!quote:
Ik lig altijd in bed als ik achter me laptop zit. Aangezien die op bed ligt... Morgen vrij dus heb nog geen zin om te gaan slapen... maar veel te beleven is er nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:19 schreef tombolafan het volgende:
tja... ik lig eigenlijk ook al in bed, hoef alleen nog de laptop uit te zetten en dan kan ik slapen... gaat ook niet lang meer duren hoor...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Toch leuk om te weten dat we samen in bed liggen (te computeren..![]()
hoe weet je die afstand zo preciesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ja, zo lekker romantisch, met een afstand van slechts 146,9 km ertussen...
routeplanner he... en okee, zullen we een keer afspreken in utrecht?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoe weet je die afstand zo precies. Misschien kunnen we het een keer romantischer maken?
![]()
je hebt al andere plannen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Olieworstelwedstrijd met jou? You're on!
Als je alles onthoudt, moet je het wel goed doen hequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
routeplanner he... en okee, zullen we een keer afspreken in utrecht?
oh nee, wacht:
[..]
je hebt al andere plannen...
okee, maar dat was daarvoor... en daarna zei je ook al dat je genoeg man was voor 2 vrouwen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je alles onthoudt, moet je het wel goed doen heeen paar post terug heb ik nog gezegd dat ik genoeg had aan 1 vrouw en of je de hint snaptte
![]()
quote:En dan d'r bij, zij daagde mij uit
vreemd gaan... bah...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
okee, maar dat was daarvoor... en daarna zei je ook al dat je genoeg man was voor 2 vrouwen...
[..]
ja, dat is helemaal zwak! net als van die mannen die zeggen: "nee sorry schat, ik ging niet vreemd, zij deed het!!!"
ik verdraai alles zoals ik het wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |