Bowa was een goed mens, maar een waardeloze mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
BoWa had hier allang een slotje opgegooid.
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Titelkandidaat beoordeel ik op basis van de selectie, of een club tot de top of subtop behoort beoordeel ik op de prestaties van pakweg de laatse 5 jaar. En dan zitten er nogal wat eindklasseringen in waar Ajax niet bij de eerste 3 zit.
Waren ze niet een keer 5e geworden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaat, same as Ajax. En in de laatste 5 jaar is Ajax niet onder plaats 4 geeindigd. Alleen jaargang 2006/06 werd het 4e. Ofterwel, geen subtop.
Je zegt het zelf al, Ajax kan dus ook gewoon kampioen worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Hilarisch, je pakt er precies één geval uit waar een club 11 plaatsen hoger eindigt dan het jaar daarvoor. Hoeveel gevallen zijn er waar dat heel wat minder was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Ja, 6e zelfs een keerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren ze niet een keer 5e geworden?
Nee, en aangezien er weinig verbeterd is aan de selectie verwacht ik dit seizoen ook geen verandering daarin. Gelukkig maakt een overwinning op Ajax veel goed, zeker als er een stel van die huilies helemaal van over de flos gaanquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef damsco het volgende:
Even denken, welke plek eindigde PISVEE vorig jaar ook al weer. Niet in de top 3 toch![]()
![]()
Ik vind moslims wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel met een burka en een bomgordel over straat paraderen met hun "allahackbar!" stemmetjes. En dan nog dingen als Bin Laden, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:26 schreef DurumDoner het volgende:
Ik vind homo's wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel als een opgemaakt wijf over straat paraderen met hun wijvenstemmetjes. En dan nog dingen als de gaypride, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!
Nog erger zijn die relnichten, waar je het niet van verwacht. Van die normaal ogende mannen die ineens homofiel zijn. Gadverdamme.
En daarom haat ik Andre Ooijer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik vind moslims wel zo walgelijk. Altijd janken over dat ze niet getolereerd worden, maar tegelijkertijd wel met een burka en een bomgordel over straat paraderen met hun "allahackbar!" stemmetjes. En dan nog dingen als Bin Laden, zo walgelijk! Als je ziet hoe debiel ze erbij lopen, vind je het gek dat je niet geaccepteerd wordt?!
Nog erger zijn die terroristen, waar je het niet van verwacht. Van die normaal ogende mannen die ineens een bom zijn. Gadverdamme.
En daarom haat ik Durum Doner.
Hee, die grap had ik al gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Fail!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, die grap had ik al gemaakt![]()
Man-die-ajacieden-laat-huilen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Weten jullie trouwens wat Ooijer in het Limburgs betekend?
Slotje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Weten jullie trouwens wat Ooijer in het Limburgs betekend?
Dat had hier zo'n 200 posts geleden al op moeten zitten maar we baggeren hem wel volquote:
Die van jou ging over turken, de mijne over DurumDonerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hee, die grap had ik al gemaakt![]()
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hier zo'n 200 posts geleden al op moeten zitten maar we baggeren hem wel vol
Nou ja, hij was wel ok natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die van jou ging over turken, de mijne over DurumDoner![]()
En grappen dubbel posten is derhalve kickz.
Ik heb jou trouwens gespot in je gare auto vandaagquote:
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dat crackhoofd wint wel met 4-3 van die randdebielen.
Ia dit niet iets wat al in VBL besproken wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |