Dat weet ik wel zeker, dan is het helemaal niks meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er zijn dit jaar 4 kandidaten, met ook nog eens 1 of 2 outsiders.Maar Ajax is niet dé topfavoriet. Als Suarez wegvalt (blessure/verkoop) dan zijn ze misschien niet eens kandidaat meer.
Subtopper: plaats 5 tot en met 8quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, Mercedes maakte ooit de meest betrouwbare auto's...die tijd is ook wel voorbij, daar koop je nu helemaal NIKS meer voor. Ajax is momenteel gewoon afgezakt tot het niveau van een subtopper, als je al 5 jaar geen kampioen meer geworden bent is het gewoon niet anders. Ze zullen zich weer moeten bewijzen, de tijd dat clubs bang waren als Ajax op bezoek kwam is allang voorbij.
Alweer 'let maar op'? Waarom moeten we opletten, wat zijn je argumenten? Wat zegt jou dat Ajax kampioen wordt, is het je glazen bol of heb je er ook iets nuttigs over te vertellen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Wij lachen toch het laatst dit seizoen, let maar op.
In dat geval is heul ajax natuurlijk ook homoquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
En net liepen jullie weer te drammen dat Ooijer een Amsterdammer was. Zelfde straatje als gay parade.
Ik doelde op plaats 3 - 5, mijn fout.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Subtopper: plaats 5 tot en met 8.
Flikker toch een end op man! PSV heeft dit jaar ook geen beste selectie, die gaat dit jaar ook geen kampioen worden. En dan FC Twente en PSV als titelkandidaten noemen
. Plaats 1 t/m 4 zal gewoon bestaan uit PSV, Ajax, FCT en AZ. En daarbij zal Ajax echt geen 4e staan. Dat Ajax kampioen zal worden moet ik eerst ook nog zien, maar om het tot een subtopper te bombarderen getuigd niet van een groot voetbal inzicht.
Heu, qua prestaties de afgelopen jaren ís Ajax een subtopper. Qua begroting en fans etc niet natuurlijk. Maar sportief gezien moeten ze eerst maar weer eens overtuigenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:32 schreef reetveter het volgende:
Dat Ajax kampioen zal worden moet ik eerst ook nog zien, maar om het tot een subtopper te bombarderen getuigd niet van een groot voetbal inzicht.
Maar zonder Suarez heeft Ajax ook een groot probleem though.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En als Affelay wegvalt dan stelt PSV ook niks meer voor.
Afellay speelt juist de laatste wedstrijden wat minder. Kijk je wel voetbal eigenlijk?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:33 schreef reetveter het volgende:
En als Affelay wegvalt dan stelt PSV ook niks meer voor.
Je wil dus zeggen dat qua prestaties alleen PSV een titelkandidaat is. Aangezien geen enkele club veel voorstelde afgelopen jaren. Ajax draait gewoon mee plaats 1 tot en met 4, dat noem ik de top.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heu, qua prestaties de afgelopen jaren ís Ajax een subtopper. Qua begroting en fans etc niet natuurlijk. Maar sportief gezien moeten ze eerst maar weer eens overtuigen
Ja, daarom speelde PSV ook 2x gelijk. Al kijk ik PSV niet zo vaak want dat vind ik niet bijzonder aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Afellay speelt juist de laatste wedstrijden wat minder. Kijk je wel voetbal eigenlijk?
Ik denk dat ik er maar mee ophoudt. De Ooijerfans zijn namelijk net als een stel kibbelende wijven, als je ze bij elkaar zet kun je ze toch niets wijs maken. Nicht.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waar zijn alle ooijer huilies nou gebleven? De traantjes op laten vegen door mamma?
Titelkandidaat beoordeel ik op basis van de selectie, of een club tot de top of subtop behoort beoordeel ik op de prestaties van pakweg de laatse 5 jaar. En dan zitten er nogal wat eindklasseringen in waar Ajax niet bij de eerste 3 zit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je wil dus zeggen dat qua prestaties alleen PSV een titelkandidaat is. Aangezien geen enkele club veel voorstelde afgelopen jaren. Ajax draait gewoon mee plaats 1 tot en met 4, dat noem ik de top.
Hoe sneu ben jij zegquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar waar zijn alle ooijer huilies nou gebleven? De traantjes op laten vegen door mamma?
Maar je jankt zo lekker, lekkere knul van me!quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er maar mee ophoudt. De Ooijerfans zijn namelijk net als een stel kibbelende wijven, als je ze bij elkaar zet kun je ze toch niets wijs maken. Nicht.
Ja, met zo'n kwaliteitstopic moet je niet ineens allerlei serieuze discussies gaan houden. En nou huilen over Ooijer jankerd!quote:
Bowa was een goed mens, maar een waardeloze mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef Seam het volgende:
BoWa had hier allang een slotje opgegooid.
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaatquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Titelkandidaat beoordeel ik op basis van de selectie, of een club tot de top of subtop behoort beoordeel ik op de prestaties van pakweg de laatse 5 jaar. En dan zitten er nogal wat eindklasseringen in waar Ajax niet bij de eerste 3 zit.
Waren ze niet een keer 5e geworden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Qua selectie is PSV dit jaar geen titelkandidaat, same as Ajax. En in de laatste 5 jaar is Ajax niet onder plaats 4 geeindigd. Alleen jaargang 2006/06 werd het 4e. Ofterwel, geen subtop.
Je zegt het zelf al, Ajax kan dus ook gewoon kampioen worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Hilarisch, je pakt er precies één geval uit waar een club 11 plaatsen hoger eindigt dan het jaar daarvoor. Hoeveel gevallen zijn er waar dat heel wat minder was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:46 schreef Ritmo het volgende:
Slaat dus echt nergens op, AZ werd het ene seizoen 12e en het seizoen erop 1e. Resultaten van de seizoenen ervoor zeggen niets.
Ja, 6e zelfs een keerquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waren ze niet een keer 5e geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |