quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb jou trouwens gespot in je gare auto vandaag
Boh gek, ik heb vandaag nog een heerlijke uiensaus op, dat is dus eigenlijk Ooijersaus? Nou begin ik toch echt aan mijn geaardheid te twijfelen hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft er wel een link mee: Het betekend UIEN
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft er wel een link mee: Het betekend UIEN
Boehoehoe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.
Check mijn posthistoriequote:
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin bij jullie.
Nooit gehoord van Ooije ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
![]()
Uit welk deel van Limburg kom jij, gast? Het is uie of unne, maar zeker geen ooijer.
Nep Limburger
Zo klopt ie beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin overal op het veld behalve Suarez (die toevallig minstens net zo'n lijer als Ooijer is) bij jullie.
Hehe das wel vet ja. Die Bowa kunnen we nu wel hard afzeiken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin overal op het veld behalve Suarez (die toevallig minstens net zo'n lijer als Ooijer is ) en Aissati bij jullie.
Stellen jullie Wielaert pls. gewoon weer op in de return?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gelijk, achterlijke over het paard getilde ex-mod.
Die overigens uit de jeugdopleiding van PSV komt maar niet goed genoeg was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stellen jullie Wielaert pls. gewoon weer op in de return?
Tnx!
xjes!!!
Net als Aissati.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die overigens uit de jeugdopleiding van PSV komt maar niet goed genoeg was.
Aissati moet terug jeweetsquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als Aissati.
En afdankers als Rommedahl.
Ajax is het mislukte PSV.
Opgelost.
We hebben een versterking achterin nodig ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boehoehoe.
Klaag eerst maar eens over die stumperds achterin bij jullie.
Optyfen, de aanval van Ajax is beter dan welke dan ook in de eredivisie. Altijd al geweest en dat zal dit seizoen niet anders zijnquote:
Waarbij nog vermeld dient te worden dat een centrumverdediger per definitie beter is dan een vleugelverdediger.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:08 schreef Teezie het volgende:
Even een einde maken
NL elftal: Ooijer > Heitinga
Heitinga: At Madrid > Ajax
Ooijer: PSV > HELE WERELD JE WEETS
Conclusie: OOIJER POWNT HEITINGA DIE TE GOED IS VOOR JULLIE EN DUS WEG GING
haha je zielige gejank begint op te vallen..in meerdere topics.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, dat crackhoofd wint niet met 4-3, hij tikt er zelfs eentje in zijn eigen goal in. Zijn team wel. Dus kaak.
De aanval alleen zegt niets. Zo heb je ook niets aan 11 Suaressen die op het veld staan rond te homo-en.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
We hebben een versterking achterin nodig ja.
[..]
Optyfen, de aanval van Ajax is beter dan welke dan ook in de eredivisie. Altijd al geweest en dat zal dit seizoen niet anders zijn. Middenveld is gewoon goed, al was de Zeeuw dramatisch afgelopen zondag.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarbij nog vermeld dient te worden dat een centrumverdediger per definitie beter is dan een vleugelverdediger.
Ja en bij Roda heeft hij ook nog middenveld gespeeld, dus dat zegt niets. Ooijer is gewoon een uitstekende verdediger voor wiens positie Heitinga vaak niet eens tweede keus is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..].
Heitinga staat ook soms gewoon centraal. Het is dat ze voor de centrale rol meestal gewoon een verdediger kiezen met meer ervaring dus een ouder iemand. Ooijer heeft ook net zo vaak op de back positie gestaan toen die jong was. Bij blackburn (?) bijvoorbeeld.
Omdat Heitinga een veel populairder persoon is. Niet omdat hij een betere voetballer is.quote:En als je heel Nederland laat stemmen tussen Ooijer en Heitinga gaat Ooijer die poll niet winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |