Sinds kort heb ik het fotograferen herontdekt. Paar maanden terug een dSLR gekocht en vrij rap allerlei accessoires aangeschaft. Over het algemeen beslis ik heel snel en dat maakt dat ik zo af en toe iets koop wat dan achteraf weer weg mag. Hieronder een aantal zaken die dit pand weer mogen verlaten. Ik ben overigens in de markt voor een Canon 17-40L en een 70-200 F4L.
Allereerst de kitlens die ik bij m'n EOS kreeg:
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS. Leuk lensje, met Image Stabilizer. Ik heb 'm een week of drie gebruikt. Laagste pricewatch prijs is 87 Euro. 60 euro lijkt me een leuk prijsje.
![]()
Dan de Sigma 70-200mm F2.8 EX DG APO Macro HSM II. Dit bakbeest gaat er bij mij uit omdat 'ie een tikje te zwaar is voor ik ermee doe. Ik krijg last van het gewicht. Vandaar m'n overstap naar de Canon 70-200 F4L. De Sigma is een prachtige lens met een heerlijk romig bokeh. Ik heb er een week of zes geleden 680 euro voor betaald. De laagste prijs in de pricewatch is 629 euro. Ik wil er 550 euro voor terugzien.
![]()
Ook heb ik een Manfrotto statief, de 785B. Mooi ding, maar niet gebouwd op een kilo of 4 Canon geweld

Mag weg voor vijf tientjes
![]()
Dan de tas, een Naneu Pro Sierra. Zeer mooie tas, ziet er niet meteen uit als een cameratas. Beetje te klein inmiddels. drie weken geleden gekocht voor 79 euro. Mag weg voor 59 Euro
![]()
Drie weken geleden kocht ik een 580 EX II. Kreeg toen een combi aanbieding voor accu's en een omnibounce. Koopziek als ik ben heb ik die gekocht. Nu blijkt dat ik 'm niet gebruik. Mag weg voor dertien euro. De omnibounce dus, de 580 blijft nog even bij me wonen

![]()
Op te halen in Amsterdam. Verzenden op eigen risico. Tegen kilometervergoeding te brengen, mits niet te ver.
[ Bericht 4% gewijzigd door IntensiveGary op 17-08-2009 20:31:31 ]