abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71958204
Het Belgische Arendonk is in rep en roer. Vandalen hebben het gewaagd de vakantie voor een groot aantal kinderen te verpesten. De glijbaan in de populairste speeltuin van het dorp is namelijk volgestort met mest.

Een onschuldig slachtoffer deed afgelopen donderdag de smerige ontdekking. Het arme kind begon aan de afdaling in de kronkelende koker, maar kwam er van voet tot kruin onder de drek weer uit. Ook andere kinderen kwamen er onder de stront weer uit.

De exacte samenstelling van de mest is nog niet duidelijk. Men weet niet of het menselijke of dierlijke uitwerpselen zijn. Dat de smerige brij stinkt, is echter wel duidelijk. De gemeente heeft dan ook besloten de glijbaan per direct te sluiten.

De poep is helemaal vastgekoekt aan de glijbaan. Schoonmaken is dan ook een pittig karwei. Omdat gemeentewerkers er niet in slaagden het speeltuig met borstel en zeep schoon te maken, wordt er nu een speciaal reinigingsbedrijf ingeschakeld. Pas als de glijbaan weer schoon is, kunnen de kinderen naar hartelust glijden.

Bron. FOK!
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:31:14 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_71958416
Zijn er geen foto's van?

Want het klinkt als een behoorlijke smeerboel. Die je volgens mij niet kunt missen dus ik snap niet dat die kinderen er gewoon in gegaan zijn
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_71958452
whahahahahahahaha

nee echt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71960538
Sorry moet even , zie dat kind er ineens helemaal bruin uitkomen en terwijl het onderweg naar beneden is hoor ik het begeleidende geluid van een kind wat door de stront heenzoeft

Ok weer serieus; indien ze de daders mochten vinden wel even de kosten van het schoonmaken op ze verhalen, geintje is leuk (alhoewel de kinderen en de ouders daar hoogstwaarschijnlijk heel anders over denken) maar het moet de gemeenschap op deze manier geen handen vol geld kosten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')