Aangezien BoWa geen mod meer is, is er een machtsvacuüm ontstaan. Hier wil ik dankbaar gebruik van maken door een coup te plegen. Hierbij verklaar ik de touwtjes in handen te hebben in KLB. Andere fora's worden binnenkort overgenomen.
Mensen welke nattigheid voelen aankomen kunnen zich overgeven, of indien ze van dienste kunnen zijn zich wenden tot mij.
IK DOE MEE IK WIL GRAAG MOD INTERNE AANGELEGENDHEDEN WORDEN
Vigilante +1 The Coon strikes again! Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende: TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Vigilante +1 The Coon strikes again! Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende: TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Ik ben illegaal! Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik, R. Goebbels, zal wel even een mooi plannetje bedenken voor alle mensen in het blauw en rood enzulks. Waarschijnlijk ook die groenen. Dit zal ik doen onder een lekker gangster-drankje. Dat wordt een mooie crystal-nacht.