Wil je misschien nog eens proberen - als je nu tijd hebt - om adsense eens te installeren? Vorige keer lukte me het niet de bevestigingslink te bevestigen. Ik weet dat je op de Adsense dashboard veel dingen kunt bekijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:41 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is je reguliere baan dan?
Nee, ik vroeg ernaar omdat we nu weer door iemand zijn gevonden!Waar kunnen we trouwens überhaupt de stats bekijken?
Op sites als douglas.nl of iciparisxl.nl vind je altijd wel een top 10. Maar ik heb het sterke vermoeden dat het een gemanipuleerde top 10 is, en niet een afspiegeling puur van de verkoopcijfers - immers, dat zeggen ze er ook nergens letterlijk bij dat het zo is. Het zal me echter niet verbazen dat de top 3 (JPG Le Male, Davidoff Cool Water en Boss Bottled) wél de top 3 is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat ik me afvraag is of er ook informatie beschikbaar is als het gaat om de hoeveelheid verkochte luchtjes van een bepaald merk. Zeg maar een top 10 meest verkochtte zoals cd's , dvd's etc
Top 10's in winkels worden in de regel gekocht, gebruikt om voorraden leger te krijgen, etc etcquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op sites als douglas.nl of iciparisxl.nl vind je altijd wel een top 10. Maar ik heb het sterke vermoeden dat het een gemanipuleerde top 10 is, en niet een afspiegeling puur van de verkoopcijfers - immers, dat zeggen ze er ook nergens letterlijk bij dat het zo is. Het zal me echter niet verbazen dat de top 3 (JPG Le Male, Davidoff Cool Water en Boss Bottled) wél de top 3 is.
Maar om je vraag te beantwoorden: volgens mij willen de multinationals dat liever geheim houden. Je zou dan moeten zoeken op industrie-websites die niet zozeer naar consumenten gericht zijn.
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:54 schreef erikje14 het volgende:
Davidoff Cool water is wel lekker, net al Zegna Z al kan ik niet zeggen dat ik verder al veel geprobeerd heb, 't was altijd axe enz, beetje blijven hangen wat dat betreft
Paar weken terug eens een beetje wezen shoppen met een maat van me en bij die 2 uitgekomen, eens kijken of d'r een beetje vergelijkbare geuren zijn, gewoon lekker fris, niet te overheersend.
Heb ik ook regelmatig last van.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.
Bulgari Aqua en Aqua Marine zijn ook goeie opties.
[..]
Heb ik ook regelmatig last van.![]()
Ik vind de sobere groene linkjes (donker, en licht voor visited links) erg goed. Maakt me niet uit dat ze naar een andere kleur worden geswitched. Ik denk overigens dat het sowieso beter uit gaat zien als de flesjes en/of de achtergronden bovenaan de pagina wat kleur gaan krijgen. Wat dan betreft kan die 'Polderposh' logo dan ook in een andere, soberder, minder groenequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:13 schreef veuve_amiot het volgende:
Hee PP'ers, zijn we erg gehecht aan het huidige kleurenschema? Zo niet, dan wil ik wel een nieuwe proberen. (In andere woorden: mijn handen jeuken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |