inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag gedaan!
Jij weet de OOP?quote:
Nee, maar gewoon rest van de eerste rondepotjes lijkt me?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij weet de OOP?
Op die site staat bij mij alleen nog de maandag
Lijkt mij dat ze er ook woensdag nog gaan spelen, maar we zullen zien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon rest van de eerste rondepotjes lijkt me?
Kan niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze er ook woensdag nog gaan spelen, maar we zullen zien.
Querrey moet nog.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bijna iedereen door toch op Nalbandian na.
En Stepanekquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Querrey moet nog.
Verder maak ik een enorme upswing mee de afgelopen tijd, heerlijk!
Zo typisch...een laagvlieger doet het 1 toernooi goed en het toernooi daarna staat hij meteen te tankenquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
Bijna iedereen door toch op Nalbandian na.
Nu heb ik een oogblessure.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 03:08 schreef danusz1986 het volgende:
Is zijn voetblessure weer helemaal geneesd??
Heb deze week weinig tijdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo typisch...een laagvlieger doet het 1 toernooi goed en het toernooi daarna staat hij meteen te tanken
Hmm ik zie dat hij vorige week geblesseerd heeft opgegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:45 schreef de_boswachter het volgende:
Dag2: Tommy Haas
ik hoop dat die intel nog wel op tijd is met zijn 2e keuzequote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik hoop dat die intel nog wel op tijd is met zijn 2e keuze
Hij vergeet zichzelfquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga er vast de boot mee in, maar goed.
Pick 2: Kohlschreiber
DOE HET DAN OOK NIET, FLAPDROLquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik ga er vast de boot mee in, maar goed.
Pick 2: Kohlschreiber
Het is een hele kleine rest geworden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup rest!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:46 schreef dndiek het volgende:
Hup Gonzalez
Mooi moment om verder te komen.
Seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tjezuschristus, Verdasco lamlul.
Op basis van wat is de masters top 8 ook al weer? Seizoen of overall?
Ik was de enige met Soderling, maar aardig dat je mij als meervoud ziequote:
Nu wel.quote:
Vorige week was al recordbreaking met 29quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nu wel.![]()
Dit is volgens mij de grootste slachting ooit.
Edit: huh?
Volgens mij doet mijn scoreboard raar.
Who the manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die gast is een meester in het uitzoeken van toernooien om te pieken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:13 schreef Szura het volgende:
Het is wat, overleef je een Mathieu-pick, speel je daarna niet meer door![]()
Ik zal het vanavond eens uitzoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de meeste toernooien uitgespeeld heeft de afgelopen 2 jaar. Ik heb er meen ik 3 ofzo.
Ik had er bijna 1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de meeste toernooien uitgespeeld heeft de afgelopen 2 jaar. Ik heb er meen ik 3 ofzo.
Kun je dan even alle toernooiuitspelers op een rijtje zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond eens uitzoeken.
Vaduz dus inderdaad bovenaan (even een veer in z'n eigen reet steken dusquote:Ambrosius: Monte Carlo (2008)
borisz: Monte Carlo (2008)
Bos81: Den Bosch (2008)
BliksemSchigt: Madrid (2009)
Bruce117: Miami, Monte Carlo (2008)
BVO: Monte Carlo (2008)
Chriz2k: Acapulco (2008)
danusz1986: Monte Carlo (2008)
dekouwe: Monte Carlo (2008)
dndiek: Los Angeles (2008), Rome (2009)
intel: Montreal (2008), Wimbledon (2009)
Miss_S: Monte Carlo (2008)
PietjePuk007: Monte Carlo (2008)
RayMania: Los Angeles (2008)
stefan92: Wimbledon (2009)
Szura: Rome (2009)
TheGeneral: Monte Carlo (2008), Roland Garros (2009)
Vaduz: Acapulco, Monte Carlo, Boekarest (2008), Wimbledon (2009)
Vector_SLD: Hamburg (2008), Wimbledon (2009)
VegaKip: Rome (2009)
wimderon: Acapulco, Madrid (2008)
Die is al lang genoegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:03 schreef Szura het volgende:
Mooie statistieken Intel![]()
Mag wat mij betreft in de OP de volgende keer
Ja, ik had wel zo'n vermoeden eigenlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Goed. Even wat dingen nagekeken en qua winnaars kom ik tot het volgende rijtje (helaas op alfabet, ik kreeg het zo gauw nog even niet op aflopende volgorde):
[..]
Vaduz dus inderdaad bovenaan (even een veer in z'n eigen reet steken dus) met vier toernooien, waaronder één GS.
Op die blacklist van hem staan anders niet de meest logische keuzesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zelfkennis Frank. Dump eerst eens zo'n blacklist.
Ja misschien moet ik Simon er maar eens vanaf halenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja gut, maar soms kun je ze goed gebruiken. situatie-afhankelijk.
Ik wilde ook gaan voor Davydonkey of Garcia, maar ik ben nooit zo van dezelfde picks als anderenquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wilde ook gaan voor Davydonkey of Garcia, maar ik ben nooit zo van dezelfde picks als anderen
Jeuj mequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil haast weer een nieuwe stand voor je plaatsen.
Mjah. Maar ik ging nu voor Nadal en dan Murray in de finale, en anders was ik voor Murray en dan Nadal gegaan dus ik had er sowieso uitgelegen. Nou maar eens de vorm doortrekken naar de US Openquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:43 schreef danusz1986 het volgende:
Ik heb zin om gewoon is een keer een nobody te kiezen
Dag 1: Robert Kendrick
[..]
Daar weet ik wel wat vanquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Van terug wisselen misschien ook wel.
ah, ben iig niet de enige die eruit vliegt mocht ie verliezenquote:
Daar kom ik vooralsnog goed wegquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook maar wisselen
Potito Starace is OUT
Crazy Dani Koellerer is IN
Wel tegen Marco freakin' Chiudinelliquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik moest hardop lachen toen ik zag dat Starace werd gekozen.
Tja, in Australië verloor hij van Tomic, en die is nóg minder.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wel tegen Marco freakin' Chiudinelli
Wat het verlies des te triester maakt ... nou ja, hopen dat ik nu ontsnapt ben en er de komende 2 weken in blijf hangen
Het werkt zo niet echt. Vandaag speelt Roddick wel, maar Djokovic niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef VegaKip het volgende:
Speelt morgen het kwart van Djokovic en Roddick? Ik ga zo offline en heb morgen ook geen tijd meer om te kijken/posten.
Of kan ik gewoon van alle kwarten 1 pick neerzetten?
Morgen de helft van Murray toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het werkt zo niet echt. Vandaag speelt Roddick wel, maar Djokovic niet.
Die psychopaat speelt vandaag helemaal nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ga ook maar wisselen
Potito Starace is OUT
Crazy Dani Koellerer is IN
OMGquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die psychopaat speelt vandaag helemaal niet
Gokje dan maar, Leonardo Mayer voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
eerste ronde mannen worden over 3 dagen (5 dagdelen) verspreidtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Morgen de helft van Murray toch?
Oh ik had alleen even naar Djokovic gekeken en zag dat ie niet speelde dus dacht dat dat hele kwart niet speeldequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:41 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het werkt zo niet echt. Vandaag speelt Roddick wel, maar Djokovic niet.
Pick 2: Andrejev, Benneteau, Karlovicquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:01 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik kieswel wat picks, de eerste van het rijtje die speelt wordt het dan.
Niet de meest risicovolle pick van de dag anders hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef Szura het volgende:
Toch respect voor Nalby dat ie die pick aandurfde
Inderdaad zeer risicovol om iemand te kiezen die vandaag niet eens speelt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet de meest risicovolle pick van de dag anders hoor
Vind ik wel hoor. Welke anders?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Niet de meest risicovolle pick van de dag anders hoor
Alle eer gaat naarquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:24 schreef Szura het volgende:
Toch respect voor Nalby dat ie die pick aandurfde
Zverev en GGL of zelfs mijn noodgedwongen Mayer vind ik darker picks hoor ...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor. Welke anders?
Klopt, maar dit neemt niet weg dat Gil het vrij redelijk heeft gedaan in New Haven. Het was enigszins link, maar ach het is voor de funquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zverev en GGL of zelfs mijn noodgedwongen Mayer vind ik darker picks hoor ...
Zoals gezegd, Devvarman was een hele goeie universiteitsspeler, is door de kwalies gekomen nadat ie al wat heeft laten zien in het afgelopen jaar en moet dan in de 1e ronde tegen een Portugees die geen idee heeft wat ie moet doen als ie geen gravel onder zn pootjes heeft ....
quote:Neemt niet weg dat Nalby de enige was met deze pick en dat soort speltactieken kan ik alleen maar toejuichen![]()
quote:
Jaja ik bedoel dat ie morgen alleen dubbelspel doetquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
![]()
Die moet gewoon tegen Andrei Pavel heur... zal wel woensdag spelen dan ...
Je doet nu net of Gil er niets van kan op HC, maar als je dit jaar overwinningen tegen Garcia-Lopez, Zverev, Karlovic, Baghdatis en Petzschner hebt staan ben je echt geen totale kneus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zverev en GGL of zelfs mijn noodgedwongen Mayer vind ik darker picks hoor ...
Zoals gezegd, Devvarman was een hele goeie universiteitsspeler, is door de kwalies gekomen nadat ie al wat heeft laten zien in het afgelopen jaar en moet dan in de 1e ronde tegen een Portugees die geen idee heeft wat ie moet doen als ie geen gravel onder zn pootjes heeft ....
Neemt niet weg dat Nalby de enige was met deze pick en dat soort speltactieken kan ik alleen maar toejuichen
Ik ga zo naar bed, maar ik moet natuurlijk altijd het laatste woord hebben (alles wat hierna komt lees ik niet meer :-) )quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je doet nu net of Gil er niets van kan op HC, maar als je dit jaar overwinningen tegen Garcia-Lopez, Zverev, Karlovic, Baghdatis en Petzschner hebt staan ben je echt geen totale kneus.
Sterker nog, zijn resultaten op hardcourt zijn dit jaar gewoon beter dan op gravel en hij heeft buiten gravel ook bijna net zoveel punten gescoord dan op gravel.
Devvarman is ook niet zo heel bijzonder (ook al weer 24 trouwens), paar weken per jaar goed en voor de rest verliest hij alleen maar van willekeurige kneuzen. De Indische variant van Guccione zeg maar qua wat hij door het jaar laat zien.
Als we even naar de bookmakers kijken was Devvarman licht de underdog, en, samen met Greul, de enige underdog die vandaag gekozen is. Zverev was best ruim de favoriet, Garcia-Lopez en Mayer zelfs zeer ruim.
Devvarman zet een aantal uitschieters neer, maar voor de rest is het prut, waardoor hij ook gewoon een stuk lager staat dan Gil.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, maar ik moet natuurlijk altijd het laatste woord hebben (alles wat hierna komt lees ik niet meer :-) )
Devvarman speelt sinds juli vorig jaar professioneel tennis. Dan mag je 24 zijn, maar dan sla je je dus in een jaartje tijd naar de160e plek. Doe je vrij goed heur, als je via futures moet beginnen en nergens wilcards oid krijgt ... (alleen ATP-Chennai dit jaar, waar hij meteen finale haalde).
En ik heb Gil gezien op hardcourt, 2 jaar geleden tegen Haase en nog een Hollander. Geloof mij, wat een koekenbakker op een snelle baan
Mayer als zwaar favoriet vind ik opvallend, want hij speelt tegen iemand met vrijwel gelijke ranking. Maar goed, bookies zullen het wel weten. Wel 1-1 in sets nu ...
Zo ... en nou gaat Mayer winnen en gaan we lekker door met het tennisspel, woohoo
Paul Capdeville(CHI) vs. Victor Crivoi(ROU)quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Pick 2: Teimuraz Gabashvili
Omdat de rest Capdeville niet kiest....quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Paul Capdeville(CHI) vs. Victor Crivoi(ROU)
Waarom kies je Crivoi niet nog eens?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat de rest Capdeville niet kiest....
Dag 2: Paul Capdevillequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Omdat de rest Capdeville niet kiest....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |