1 van de tips bij ons op werk. Diegene met gele korsten op z'n mouw is niet te vertrouwen....quote:Gebruik bij hoesten, niezen en neussnuiten tissues in plaats van een zakdoek. Heb je geen papieren zakdoek bij de hand? Nies of hoest in de mouw
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:38 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
1 van de tips bij ons op werk. Diegene met gele korsten op z'n mouw is niet te vertrouwen....
Ik altijd, maar mijn wederhelft bijvoorbeeld nooit, alhoewel ik dat al 100 keer gezegd heb.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:40 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik snap het niet he. Normale mensen hebben vroeger in hun kindertijd geleerd dat ze hun hand/mouw voor hun mond moeten houden als ze gaan hoesten/niezen. Doet niemand dat meer dan?
Terminaal ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik voel me ook niet zo lekker....
Dat zou ik weigeren en gewoon weer naar huis gaan. Achterlijk gedoe.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef DSGamer het volgende:
Bij ons op het werk moet je bij de bali eerst VERPLICHT je handen "wassen" met een of ander desinfecterend spul, anders mag je niet eens naar binnen toe
quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef wise het volgende:
Gewoon lekker hoestend door het gebouwen paraderen.
Dan komt de baas weer met de term 'werkweigering'quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:44 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou ik weigeren en gewoon weer naar huis gaan. Achterlijk gedoe.....
Je bent Fruittella-kneder bij Nestle ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef DSGamer het volgende:
Bij ons op het werk moet je bij de bali eerst VERPLICHT je handen "wassen" met een of ander desinfecterend spul, anders mag je niet eens naar binnen toe
Ongetwijfeld, maar als hij niet voldoende vertrouwen heeft in mijn persoonlijke hygiene dan heb ik geen vertrouwen in hem.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan komt de baas weer met de term 'werkweigering'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |