Hoeveelste keer dat je hem doet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef zquing het volgende:
Over 50 minuten een hertentamen en alles wat ik doe is een beetje fokken![]()
klacht: fok zorgt voor SOG
Bestuur en Rechtquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Welk vak?
TB is idd een beetjequote:
Ik weet het, ik doe het zelf ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:27 schreef zquing het volgende:
[..]
TB is idd een beetjewanneer je 't vergelijkt met de echte studies in delft
Danke, ik ga maar eens richting de tentamenzaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Succes.
Ik ga deze week voor poging 6, dus wie weet ga ik je record evenaren. Immers ik ook maar wat zit te fokken :pquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoeveelste keer dat je hem doet?
Mijn record staat op zeven keer hetzelfde tentamen
Neuh, wo, maar heb het de eerste paar jaar niet te serieus genomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef RickoKun het volgende:
succes squing!
Bovendien, doet iedereen hier MBO ofzo met hun +3 herkansingen?
En je werkgever? Wat vind hij ervan dat jij vaak hertentamens gedaan hebt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Neuh, wo, maar heb het de eerste paar jaar niet te serieus genomen
Die maakt het niks uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:00 schreef Verlicht het volgende:
[..]
En je werkgever? Wat vind hij ervan dat jij vaak hertentamens gedaan hebt?
Okay, krijg continu te horen dat werkgevers daar wel erg op letten.quote:
Ach, ik heb bij het solliciteren al aangegeven dat ik mijn eerste 2.5-3 jaar op het WO redelijk verspilt heb.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:09 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Okay, krijg continu te horen dat werkgevers daar wel erg op letten.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ach, ik heb bij het solliciteren al aangegeven dat ik mijn eerste 2.5-3 jaar op het WO redelijk verspilt heb.
Nu ik een passende baan bij mijn studie heb, en hier ook toekomstperspectieven, ben ik wel serieuzer er mee omgegaan. En daar letten ze dan wel weer op
Denk het wel, zo moeilijk is recht en bestuur niet.quote:
TheKCquote:Op maandag 17 augustus 2009 14:39 schreef TheKC het volgende:
MBO
HBO
WO
Hebben we dat ook weer gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |