Basp1 | maandag 17 augustus 2009 @ 12:56 |
quote: quote:Weer een mooi voorbeeld dat privatisering van het openbaar vervoer totaal een onzinnige maatregel was. Nu bied een bedrijf iets wat achteraf blijkt verleisgevend te wordenen wordt weer door diezelfde overheid geholpen. Dan de smoes die men gebruikt dat het komt door de prijsvechters in de luchtvaart. Laat hun eerst maar eens de tarieven dan concurrent maken dan krijgt men misschien wel volle treinen en is er wel winst te maken op dat stuk. 70% duurdere kaartjes voor 30% snelheidsbesparing. ![]() | |
Apogist | maandag 17 augustus 2009 @ 13:00 |
+ een lelijk en trage trein | |
IntercityAPT | maandag 17 augustus 2009 @ 13:11 |
quote:Met de nadruk op traag. Ik ben hier echt ontiegelijk kwaad over. Een trein die geen 300 kan halen heeft van mij geen recht om als 'hogesnelheidstrein' aangeduid te worden. ![]() | |
Basp1 | maandag 17 augustus 2009 @ 13:18 |
quote:Aan je user naam heb jij meer verstand van treinen was het ook niet zo dat wanneer men de beveiliging op het normale net zou aanpasssen de intercity's ook nog een stuk sneller zouden kunnen rijden? | |
IntercityAPT | maandag 17 augustus 2009 @ 13:22 |
quote:Ja, alleen Brussel heeft dit geweigerd en dus moeten wij wachten op dat universele beveiligingssysteem. | |
Stupendous76 | maandag 17 augustus 2009 @ 13:34 |
quote:Toch niet zo vooruitstrevend als dat van de Roertunnels hoop ik. Alhoewel, qua vertraging zou dat aardig overeenkomen, de HSL duurt ook al vele jaaaren... | |
IntercityAPT | maandag 17 augustus 2009 @ 13:39 |
quote:Ja, en als er foutjes in het systeem zitten dan heeft heel Europa daar last van ![]() ![]() | |
Stupendous76 | maandag 17 augustus 2009 @ 13:48 |
quote:Neuh, volgens mij loop je nog steeds voor op de overheid. Maar zo heel moeilijk is dat ook niet ![]() Dit bericht is er eentje in de kilometerslange rij van de afgelopen jaren: incompetente mensen die van andermans geld dingen doen die achteraf nog meer geld gaan kosten en vooral veel overlast veroorzaken, terwijl de betrokken personen inmiddels een ander leuk baantje hebben gekregen... |