Zulks een wrok tegen een volksvertegenwoordiger!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:50 schreef Buzz129 het volgende:
En het is toch zo jammer dat twee niet met een klapband van de Willemsbrug zijn afgepleurd. Dan had de vlag vandaag eens voor iets zinnigs uit gekund.
EN DIE BALKENENDE MAAR LEUKE DINGEN DOEN TERWIJL DE HARDWERKENDE BURGER NIET MEER NORMAAL OVER STRAAT KAN! MENSEN, OPEN JE OGEN! DIT CORRUPTE REGIME DOET WAAR HET ZIN IN HEEFT TERWIJL DE BEVOLKING VAN NEDERLAND DE KLAPPEN MOET OPVANGEN VAN HET NADERENDE GEVAAR UIT HET OOSTENquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef Jahr00n het volgende:
IK DENK DAT BAKELENDE WEL ANDERE DINGEN KAN DOEN!!! ZOALS DIT LAND BESTUREN BIJVOORBEELD.
Nee, maar wel tegen huichelaars en dubbele paspoorten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zulks een wrok tegen een volksvertegenwoordiger!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Buzz129 het volgende:
[..]
Nee, maar wel tegen huichelaars en dubbele paspoorten.
OMG heb je 'm aan geraakt???????quote:Oh ja, half uur later nadat ik ze gezien had, kwamen ze op 5 meter afstand langs me op gelopen...
Met z'n gogogadget armen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
OMG heb je 'm aan geraakt???????
Oke, waar zijn de pics van Balkenende in Moscow met die Buggati?..quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:52 schreef Salatrel het volgende:
jammer dat hij hem niet gecrashed heeft net als die bugatti bij moscow city racing
Ik moest zachtjes lachenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:57 schreef Rijpie het volgende:
[..]
klinkt als het begin van een hele flauwe mop
Haha daar zat natuurlijk iedereen op te hopen maar helaas. Wel leuk weetje was dat toen hij op de baan reed, zijn bodyguard hem achterna reed in een zwarte BMW.quote:Balkenende nog donuts getrokken daar ?
quote:OMG heb je 'm aan geraakt???????
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat er een Buggati Veyron gecrasht is in Moscow tijdens de show..quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef Tism het volgende:
[..]
Oke, waar zijn de pics van Balkenende in Moscow met die Buggati?..
Linkje?..![]()
Idd, geen Balkenende te zien..quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef Observer86 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij gewoon dat er een Buggati Veyron gecrasht is in Moscow tijdens de show..
Toch een Bugatti dus..quote:Bugatti EB 110 crash at 2009 Bavaria Moscow City Racing event
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Tism het volgende:
Dit is trouwens niet echt een crash met een Bugatti, hé!? Ik vind dit eerder een slippertje met een Lamborghini, eerlijk gezegd..
Mja, tis idd een Bugatti..quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:30 schreef Rijpie het volgende:
[..]
![]()
misschien is dit wat duidelijker:
http://jalopnik.com/5318867/bugatti-eb110-crashed-in-moscow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |