Je weet dat deze foto niet van gister is?quote:Op zondag 12 februari 2017 22:05 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Krijtstreep
Busschauffeur lengte das
Gekreukte das
Bruine riem
Revers van 30 cm
wat vind jij eigenlijk van dat pak?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je weet dat deze foto niet van gister is?
Prima pakquote:Op maandag 13 februari 2017 10:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van dat pak?
waarom draagt afellay daarbij eigenlijk een riem, terwijl bij voorgaande clubkostuums van psv, had hij geen riem om, dat snap ik eigenlijk niet, zou hij stoer willen overkomen of zoquote:
boeiendquote:Op maandag 13 februari 2017 10:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom draagt afellay daarbij eigenlijk een riem, terwijl bij voorgaande clubkostuums van psv, had hij geen riem om, dat snap ik eigenlijk niet, zou hij stoer willen overkomen of zo
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind hem een goede voetballer
Ik vind jou een mongoolquote:Op zondag 12 februari 2017 21:36 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik vind hem een goede voetballer
dat mag jij vinden, en goede voetballer ja een beetje overdreven, meer een matige voetballer is hij nuquote:
ja, hij is nu ook niet meer zo goedquote:Op donderdag 16 februari 2017 16:15 schreef Iwanius het volgende:
Goh en ik maar denken dat Ibi allang zijn voetbalschoenen aan de wilgen had gehangen. Blijkt hij nog actief te zijn.
ik hoop het, we hebben hem nodig vind ikquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |