abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72008985
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Scherp
Maar ik heb niks te klagen, 3x in 2 maanden is dan ook wel erg weinig, maar ik zou persoonlijk iemand met wie ik 3x heb gedate nou ook niet meteen 3x per week te hoeven zien...

En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
Dat kan wel geil zijn ja, als dat zo per ongeluk zo voorkomt. Maar om dat nu telkens te gaan opzoeken........
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:51:25 #202
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009017
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
Nou. Lekker passievol.

Wat is daar nu spannend aan? Don't get it.
Ik heb het druk met een hoop andere dingen, zij ook. Dus er zijn weinig dagen waarop we beiden kunnen. Ik zou d'r best vaker willen zien maar dat kwam de laatste weken gewoon niet uit.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72009031
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat zeker!
Nou das wat ik bedoel met spannend houden. Het is heus niet zo dat ik maar dates vooruit ga schuiven terwijl ik wel tijd heb om maar een of ander smachtend mokkel te creeren. Maar het hoeft gewoon niet altijd vervelend te zijn dat er eens wat minder tijd is, als dat op de juiste manier gecompenseerd word
pi_72009032
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, want jij weet zeker beter waar ik sta dan ik zelf?
O lighten up, Bert!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:55:16 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009154
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef conleche het volgende:
O lighten up, Bert!!
Joh, ik nam je opmerking echt niet serieus
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_72009179
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat kan wel geil zijn ja, als dat zo per ongeluk zo voorkomt. Maar om dat nu telkens te gaan opzoeken........
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou das wat ik bedoel met spannend houden. Het is heus niet zo dat ik maar dates vooruit ga schuiven terwijl ik wel tijd heb om maar een of ander smachtend mokkel te creeren. Maar het hoeft gewoon niet altijd vervelend te zijn dat er eens wat minder tijd is, als dat op de juiste manier gecompenseerd word
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:01:15 #207
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Precies. De vorige date was dus bijna 3 weken terug (zouden eerst na anderhalve week afspreken maar dat kon toen niet meer) maar tussen die en de vorige zat dus 2 weken. En dat was wel echt heel erg leuk omdat we beiden blij waren elkaar weer te zien. Afgelopen zondag hebben we elkaar nog helemaal plat zitten SMSen. Soms komt het gewoon niet zo uit.
pi_72009441
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
Precies. De vorige date was dus bijna 3 weken terug (zouden eerst na anderhalve week afspreken maar dat kon toen niet meer) maar tussen die en de vorige zat dus 2 weken. En dat was wel echt heel erg leuk omdat we beiden blij waren elkaar weer te zien. Afgelopen zondag hebben we elkaar nog helemaal plat zitten SMSen. Soms komt het gewoon niet zo uit.
Nee dan snap ik het wel, met dat plat SMSen ben je te bereikbaar, je antwoorde wsl te snel etc. Dan win je spanning terug door het voor te laten komen als dat je weinig tijd hebt en moeilijk bereikbaar bent voor meer.

En 3 dates in 2 maanden klinkt juist erg passievol.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72009452
Hmm, Nutella.
pi_72009484
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:06 schreef FerreroNutella het volgende:
[ afbeelding ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:12:56 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009634
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:05 schreef elcastel het volgende:
Nee dan snap ik het wel, met dat plat SMSen ben je te bereikbaar, je antwoorde wsl te snel etc. Dan win je spanning terug door het voor te laten komen als dat je weinig tijd hebt en moeilijk bereikbaar bent voor meer.
We waren beiden 't zelfde programma aan 't kijken (zomergasten) en zaten daar commentaar op te geven. Ik maak me echt niet druk over het hoe vaak we SMSen. Soms een paar dagen niet, soms een paar keer per dag. Ik bel d'r morgen ff (is ze jarig) en zondag een date.
quote:
En 3 dates in 2 maanden klinkt juist erg passievol.
Ze vind me echt wel leuk (kon ik merken aan 't eind van de vorige date) maar een probleem wat zij heeft is dat ze het wat kort na m'n vorige relatie is. Ik heb haar letterlijk 5 dagen nadat 't uit ging leren kennen.
pi_72009744
Oh bert! Ik ben morgen ook jarig. Een leeuwinnen zijn geweldig!!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:17:44 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72009783
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Oh bert! Ik ben morgen ook jarig. Een leeuwinnen zijn geweldig!!!

Ik vind deze leeuwin in kwestie in ieder geval erg leuk. Alleen is ze vanaf morgen dus 3 jaar ouder dan ik. Leeuwin, cougar, hmm.
pi_72009869
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind deze leeuwin in kwestie in ieder geval erg leuk. Alleen is ze vanaf morgen dus 3 jaar ouder dan ik. Leeuwin, cougar, hmm.
Pffff. Wat is nu 3 jaar verschil???? Het wordt pas vreemd als er meer dan 15 jaar verschil in zit. (en zelfs dan: wat maakt het eigenlijk uit) Béétje met je tijd meegaan hoor!!
pi_72009943
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Catbert het volgende:

[..]

We waren beiden 't zelfde programma aan 't kijken (zomergasten) en zaten daar commentaar op te geven. Ik maak me echt niet druk over het hoe vaak we SMSen. Soms een paar dagen niet, soms een paar keer per dag. Ik bel d'r morgen ff (is ze jarig) en zondag een date.
[..]

Ze vind me echt wel leuk (kon ik merken aan 't eind van de vorige date) maar een probleem wat zij heeft is dat ze het wat kort na m'n vorige relatie is. Ik heb haar letterlijk 5 dagen nadat 't uit ging leren kennen.
Je hoeft mij niet alles uit te leggen hoor, jij weet als het goed is waar je mee bezig bent. Als het goed voelt, zal het ook wel zo zijn toch ? Maar je zit dus nog met je gedachten bij je ex.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_72010035
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nou en! Ik heb een leeftijd verschil van bijna 18 jaar gehad

Hij is maar 4 jaar jonger dan mijn vader!!
Ik zou dat niet zo snel weer doen, maar age ain't nothing but a number!
pi_72010072
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet alles uit te leggen hoor, jij weet als het goed is waar je mee bezig bent. Als het goed voelt, zal het ook wel zo zijn toch ? Maar je zit dus nog met je gedachten bij je ex.
Ja El, maar hij zegt zelf dat hij een skippybal is en deze leeuwin is zijn rebound girl!!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:28:44 #218
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010090
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef conleche het volgende:
Pffff. Wat is nu 3 jaar verschil???? Het wordt pas vreemd als er meer dan 15 jaar verschil in zit. (en zelfs dan: wat maakt het eigenlijk uit) Béétje met je tijd meegaan hoor!!
Joh, die 3 jaar is echt niks, was niet serieus. Ik ben 29, zij is 2.5 jaar ouder. Boeiend M'n vorige exen zijn beiden 1 jaar ouder, die daarvoor 4 jaar.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef elcastel het volgende:
Nouja, "zit met gedachten". We waren 2.5 jaar samen waarvan we bijna 2 jaar samenwoonden. Dus het is sowieso heftig als het uitgaat. Ik zit nog wel in de fase dat ik het irritant vind als ik haar tegenkom. Maar ik wil d'r niet terug ofzo Maar ik snap wel van de kant van m'n date uit dat ze dat kort vindt, ze wil geen rebound-date zijn.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:29:37 #219
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010122
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:28 schreef conleche het volgende:
Ja El, maar hij zegt zelf dat hij een skippybal is en deze leeuwin is zijn rebound girl!!
Boiiiiing

Hoezo gaat dit nu over mij trouwens
pi_72010245
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Catbert het volgende:

[..]

Boiiiiing

Hoezo gaat dit nu over mij trouwens
Jij besloot er wat persoonlijke info in te gooien.....en da's zo gek met discussies......iemand gaat daar dan op in en zo gaat het verder.

Totdat een mod het zat is en ons verzoekt on topic te blijven. Ik denk dat het zo een beetje werkt.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 14:35:07 #221
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_72010261
Als ze je echt leuk vindt maakt het helemaal niks uit, hoe sneller ze iets hoort hoe beter. Mijn vriendje smste ook gewoon snel, en wachtte niet met antwoorden ofzo. Ik geloof sowieso niet in dat soort spelletjes. Als je elkaar leuk vindt dan maakt dat namelijk niets uit!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:35:41 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010277
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:34 schreef conleche het volgende:
Jij besloot er wat persoonlijke info in te gooien.....en da's zo gek met discussies......iemand gaat daar dan op in en zo gaat het verder.

Totdat een mod het zat is en ons verzoekt on topic te blijven. Ik denk dat het zo een beetje werkt.
Puur een anekdote om m'n argumentatie te ondersteunen!
pi_72010300
Volgens mij kan dit topic het beste met een slotje versierd worden. TS gaf aantal reacties geleden al aan dattie alle reacties maar onzin vond, en het is nu meer een theekransje geworden over Catbert z'n dates en wat normaal is wat betreft hoevaak je elkaar ziet
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:38:34 #224
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72010335
Ik vind 't wel gezellig
pi_72010415
Ik ook, en ts reageert tochniet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')