Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Dat zou ik nu ook doen, dan maar even in onzekerheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
ja, gewoon bellen en vragen of jullie na de vakantie weer een date gaan hebben ofzo. Weet je het gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.
Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef willempjewever het volgende:
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
tja, ik hoop het niet voor hem. Maar als hij nu even belt en het hier even neerzet, dan weten we het allemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
Dit dus. Ik snap niet dat TS zo volhardend blijft. Als ze niets meer laat horen is het toch wel duidelijk of niet? Als je iemand echt echt heel erg leuk vind dan reageer je echt wel. TS wil gewoon niet loslaten en blijft proberen omdat hij niet aan zichzelf wil toegeven dat het een verloren zaak is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Strangler het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.
Misschien vind ze je wel leuk, maar wil ze er pas serieus over nadenken tijdens of na haar vakantie ? Ik zou haar niet opbellen en ook niet SMSen, wsl zet je haar alleen maar onder druk. Ach zoek het ook even lekker zelf uit, dat ingewikkelde gedoe altijd ... en het kan zo simpel allemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
Je hebt duidelijkheid. Ze heeft niet gereageerd op je sms dus is niet helemaal weg van je. Misschien vindt ze je wel een beetje leuk en komt ze daarop terug nadat ze lekker als vrijgezel op vakantie is gegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:57 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
Wat ben je toch stoerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
Volgens mij ben je al afgewezen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |