Oh nee hoor, ze is gewoon een lapzwans. Daarna nog wel wat weer afgesproken (beetje friend-with-benefits idee), ze weet prima dat ik niks van d'r wil. Ze is gewoon een type dat alleen terugSMSt als het een bevestiging is, anders laat ze niks horen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef Xs2Shanna het volgende:
Misschien omdat ze bang is dat je iets van haar wilt, of haar nog leuk vind.
Ik zou dat hebben, maar ik weet niet wat voor verhouding je met je ex hebt.
Da's engquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef apelul het volgende:
als iemand zo zeikt over de reactietijd op een smsje, waarom niet bellen dan?
Ja die verhouding heb ik momenteel ook met een ex. Maar als hij ineens vraagt of ik iets met hem wil drinken, ben ik alweer bang dat het straks uitloopt op een "ik wil je terug" actie... Maar goed dat is individueel natuurlijk, want mijn ex roept dat soort dingen ook weleens als hij een drankje op heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ze is gewoon een lapzwans. Daarna nog wel wat weer afgesproken (beetje friend-with-benefits idee), ze weet prima dat ik niks van d'r wil. Ze is gewoon een type dat alleen terugSMSt als het een bevestiging is, anders laat ze niks horen.
Hier is het meer andersom volgens mij. Maargoed, zou kunnen dat ze dat denkt omdat ik sinds kort single ben. Zal ik d'r wel ff duidelijk maken de volgende keerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:32 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja die verhouding heb ik momenteel ook met een ex. Maar als hij ineens vraagt of ik iets met hem wil drinken, ben ik alweer bang dat het straks uitloopt op een "ik wil je terug" actie... Maar goed dat is individueel natuurlijk, want mijn ex roept dat soort dingen ook weleens als hij een drankje op heeft.
En dan vraag ik me af waarom je dan niet gewoon terug stuurt dat je geen interesse hebt. Dat ontwijkende gedoe, wsl om hem niet te kwetsen ? Jullie vrouwen maken het mannen ook wel lekker onmogelijk hoor, bel je, dan ben je wanhopig, bel je niet ben je een schijtert. SMS je, dan had je moeten bellen, beantwoord je SMSjes te snel dan ben je te beschikbaar. Gedoe, TS gewoon doen wat je zelf denkt te moeten doen !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar god, als iemand aan mij vraagt waarom ik niet reageer op zijn sms, zou ik nog geirriteerder worden, je snapt toch wel dat ik je niet zie zitten als ik na 3 dagen nog niet gereageert heb?
Het is te warm om iets anders te doen vandaag.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:47 schreef Viking84 het volgende:
O zijn jullie hier ook bezig?.
* Viking84 zoekt nog meer soortgelijke topics in R&P.
Ja, reageren dat je geen interesse hebt is inderdaad wel zo netjes. Verder maakt het mij niet uit of hij smst of belt, als ik hem leuk vind, als hij maar iets laat horenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef elcastel het volgende:
[..]
En dan vraag ik me af waarom je dan niet gewoon terug stuurt dat je geen interesse hebt. Dat ontwijkende gedoe, wsl om hem niet te kwetsen ? Jullie vrouwen maken het mannen ook wel lekker onmogelijk hoor, bel je, dan ben je wanhopig, bel je niet ben je een schijtert. SMS je, dan had je moeten bellen, beantwoord je SMSjes te snel dan ben je te beschikbaar. Gedoe, TS gewoon doen wat je zelf denkt te moeten doen !
Had ook liever in de file naar 't strand gestaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
Het is te warm om iets anders te doen vandaag.
(als je, zoals ik, aan het werk bent, that is. Anders had ik het wel geweten....)
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, reageren dat je geen interesse hebt is inderdaad wel zo netjes. Verder maakt het mij niet uit of hij smst of belt, als ik hem leuk vind, als hij maar iets laat horen
Ligt het nou aan mij of spreek je jezelf heel erg tegen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:12 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik weet niet hoe oud jij bent, maar god, als iemand aan mij vraagt waarom ik niet reageer op zijn sms, zou ik nog geirriteerder worden, je snapt toch wel dat ik je niet zie zitten als ik na 3 dagen nog niet gereageert heb?
Dat sowieso. Liever een duidelijke afwijzing dan dit geneuzel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef Olle. het volgende:
Ik ga nog steeds liever voor de waarheid dan voor de twijfel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |