abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71949331
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Als ze nu nog wat laat horen, moet je dr lekker laten.
Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:06:12 #102
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71949360
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:35 schreef willempjewever het volgende:
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel.
In deze tijd komt 't weinig voor dat iemand uren d'r mobiel niet checkt. Natuurlijk hoef je niet binnen een uur antwoord te krijgen, maar er zijn weinig mensen die niet een keer per dag ff checken. M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50

Ik zeg niet dat er geen kans meer is, maar ik zou er in ieder geval rekening mee houden. Puur onder 't mom van "don't get your hopes up".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71949986
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
pi_71950657
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:06 schreef Catbert het volgende:
M'n vader is er een van (die is mobiel onbereikbaar in 't weekend) maar die is dan ook in de 50
Ik ben er ook zo een en ik ben wel wat ouder dan de gemiddelde student, maar nog geen 50

Ben mijn mobiel vandaag ook alweer vergeten en was al met de auto onderweg, overkomt mij echt 3 keer per week. Dit weekeinde ook een paar mmsjes gekregen en allemaal verlopen omdat ik te laat was met ophalen

Toen ik 20 was had ik dit trouwens ook al. Had een nieuwe vriendin en we hebben een week in bed gelegen en alleen maar het bed uitgekomen om de bezorgdiensten voor het eten te betalen. Mijn oma is die week overleden en ik had de telefoonstekker eruit getrokken om niet gestoord te worden in mijn liefdesavonturen. Gaat op een gegeven moment de voordeurbel en wij denken: huh, we hadden geen chinees besteld... Ik naar de deur in boxershort, staan mijn ouders daar. Binnengelaten en vertellen ze dat mijjn oma is overleden (ouderdom). Komt een paar minuten later opeens mijn nieuwe vriendin naakt binnenwandelen en ontmoet zo mijn schoonouders.

Mijn vader begon toch te stralen, heerlijke actie van zijn zoon vond hij het.

Maar nu ga ik wel heel offtopic
pi_71950746
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:05 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Het is nog niet eens 24 uur geleden dat hij die sms stuurde

Ik stop al na een half uur met wachten.
Verbaal terrorist
pi_71950986
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Als je haar vandaag nog een smsje gaat sturen, maar dan meteen een nieuwe OP waarom het niets is geworden.
Laat haar lekker met rust, ik sms ook nooit direct terug. Waarom zou ik? Er zijn wel belangrijkere dingen hoor dan een smsje sturen....
Héle coole gozer jij!

Maar er zijn ook mensen die loyaal zijn naar andere mensen.
pi_71951166
Niets meer sturen tenzij ze antwoordt. Als je haar op msn/hyves hebt, kijken of ze uit haar zelf gaat praten als je online bent.
effe normaal he
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:21:32 #108
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71951416
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef Xs2Shanna het volgende:
Héle coole gozer jij!

Loyaal? Na 1 date?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71951536
quote:

[..]

Héle coole gozer jij!

Sjanna
pi_71951618
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Loyaal? Na 1 date?
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:52:16 #111
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71952292
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:28 schreef Xs2Shanna het volgende:
Jij praat zeker ook vaak niet terug als iemand iets tegen je zegt?
Tuurlijk, maar als ik een SMSje krijg stuur ik ook niet perse meteen 1 terug. En in haar geval vond ze het misschien iets te snel gaan. Ik vind niet dat je zo snel van loyaal kunt spreken, maar misschien heb ik een andere definitie van loyaal.
pi_71952379
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:03:05 #113
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_71952570
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Heb vaak genoeg een relatie(tje) gehad met meiden die er plezier in hadden je te laten wachten, dus trek niet te snel conclusies.

Ik sta soms wel verbaasd wat iedereen hier per sms / mail / msn doet. Zelf vraag ik altijd dit soort dingen face to face of als ik bel en dan weet je gelijk wat je hebt / niet hebt. Kunnen ze wel van schrikken en je kan te horen krijgen dat een relatie er niet inzit, maar dan weet je het wel gelijk.
Heb ik 2 weken geleden ook gedaan, gewoon gebeld. Had haar ontmoet op vakantie, maar wilde in de eerste instantie er niks mee doen. Toen ik thuis was had ik zoiets van "niet geschoten altijd mis" en heb haar gebeld. Ze was idd geschrokken, ze had het niet verwacht. ( hoorde dat van mijn vriend, wiens vriendin haar vriendin is.) Is dus helaas geen vervolg op gekomen.

Maar je weet idd gelijk waar je aan toe bent.

[ Bericht 1% gewijzigd door Goldfoxx op 17-08-2009 16:09:24 ]
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:12:23 #114
236264 crew  capricia
pi_71952764
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:55 schreef Xs2Shanna het volgende:
Tja, misschien ben ik raar, maar als ik een sms krijg van iemand, en ik heb de gelegenheid iets terug te sturen, stuur ik het meteen terug ook1
Ik eigenlijk niet, ik neem het ter kennisgeving aan. En antwoord daar eigenlijk niet op. Want dan kun je bezig blijven.
Tenzij iemand echt een vraag stelt, natuurlijk.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71952837
Ja, maar jij bent 37!
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 16:16:25 #116
236264 crew  capricia
pi_71952859
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:15 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ja, maar jij bent 37!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_71954115
Vreselijk, die stomme date spelletjes. Echt een hekel aan mensen die hard to get spelen.

Doe gewoon wat goed voelt!
En inderdaad, als ik een jongen helemaal leuk vind, kunnen de smsjes niet snel genoeg komen!!
Ik vind het juist heel attend om diezelfde avond nog ff een sms te sturen met 'het was gezellig, hoop je snel weer te zien' Reken maar dat als ze je leuk vindt, ze helemaal loopt te stralen. Als je verliefd bent maakt het geen ene fuck uit.

Maar inderdaad, als ze na een paar dagen nog steeds niet terug smst, wordt ze waarschijnlijk niet zo warm van je. Geef 't in dat geval het ff wat tijd, vraag haar aan het eind van de week nog een keer uit, wil ze niet? move on.
pi_71954137
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies, dat bedoel ik.
pi_71954166
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
pi_71955028
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:08 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik heb trouwens keer meegemaakt dat een jongen mij op 1 dag 2 smsjes stuurde, en 3 keer belde. (na 2 dates)

DAT is nou WEL verstikkend. Is niks geworden
Mja, van de andere kant heb ik ook al situaties gekend/gezien waarin ze elkaar echt compleet de hele dag smsten. Wel 30 smsen op een dag ofzo, als het niet meer was. En nee, ze hadden nog niet eens een relatie.
Er is denk ik niet altijd zoveel over te zeggen, je moet anticiperen en improviseren.
pi_71955228
quote:

[..]

Héle coole gozer jij!

Hoezo dat nou weer? Als ik druk aan het werk ben, hoe kan ik dan een SMSje sturen? Volgens mij ben ik dan met andere dingen bezig. En dan vergeet ik het, en denk ik er pas om 8uur vanavond aan.
In jouw ogen ben ik dan dus niet loyaal? Beetje raar, vind je niet?
pi_71955890
Als iemand na een date tot over zijn oren verliefd op je is maakt het inderdaad niets uit wat je doet. Hoe vaak is dat echter het geval?. De werkelijkheid is nu eenmaal niet zwart-wit. Mijn gevoel na een eerste date is veel vaker dat ik een meisje wel leuk en aantrekkelijk vind, maar dat ik niet meteen verliefd op haar ben. In zo'n geval kan het wel degelijk helpen wanneer zij enkele dagen niets van zich laat horen. Een mens wil nu eenmaal liever dingen die hij niet lijkt te kunnen krijgen.
Schoenentellend ziekpubliek.
pi_71956291
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:27 schreef mafkees01 het volgende:
Tering
Dat vind ik echt nergens op slaan wat je nu schrijft.
Dat jij niet meteen reageert hoeft voor een ander toch niet te gelden?
TS heeft een date gehad en stuurt dat meisje een sms om te zeggen dat hij het leuk vond. Wat is daar nu overdreven of verkeerd aan? Ik vind het heel normaal eigenlijk.
En ik vind het van dat meisje niet leuk dat ze daar niet op reageert, wat voor moeite is het om even een sms-je terug te sturen?
Ook als ze niet nog een keer uit wil met TS kan ze wel de beleefdheid opbrengen om antwoord te geven.
pi_71956825
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 18:50:13 #125
236264 crew  capricia
pi_71956923
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 18:47 schreef Fragileke het volgende:
Het is toch algemeen geweten dat je na een (geslaagde) date niet meteen mag sturen hoe je het vond, lat staan dat je vraagt wat zij er van vond.

Je moet gewoon niets laten horen, dan begint zij zich vragen te stellen, of je haar wel leuk vond enzo. Hou dit een dag vol en als ze echt interesse in je heeft dan stuurt ze wel iets. Hoor je niets meer van haar stuur dan enkele dagen later nog eens iets luchtigs.

Wanneer ze je bijvoorbeeld wel een sms zou sturen waar geen concrete vraag in staat dan stuur je gewoon de eerste paar uur niet terug. Zorg er altijd voor dat zij de laatste is die gestuurd heeft, op die manier behoudt jij de controle over het sms-en en stuur jij terug wanneer jij dat wilt. Stuurt die meid terug alvorens jij op het vorige bericht geantwoord hebt dan heb je veel kans dat je prijs hebt.

Stuur in elk geval nooit een bericht wanneer je nog geen antwoord heb gekregen op je vorige bericht.
Wat een onzin.
Stel dat zij ook denkt: "Het is algemeen bekend dat je beter niets van je kunt laten horen na een geslaagde date... ". Dan ben je mooi in de aap gelogeerd....beiden vonden het leuk, maar geen van beiden laat iets van zich horen... Is dat wat je wil bereiken??? Vast niet!

Tuurlijk mag je direct na het daten laten horen wat je er van vond! Graag zelfs!
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')