Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Dat zou ik nu ook doen, dan maar even in onzekerheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
ja, gewoon bellen en vragen of jullie na de vakantie weer een date gaan hebben ofzo. Weet je het gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.
Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef willempjewever het volgende:
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
tja, ik hoop het niet voor hem. Maar als hij nu even belt en het hier even neerzet, dan weten we het allemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
Dit dus. Ik snap niet dat TS zo volhardend blijft. Als ze niets meer laat horen is het toch wel duidelijk of niet? Als je iemand echt echt heel erg leuk vind dan reageer je echt wel. TS wil gewoon niet loslaten en blijft proberen omdat hij niet aan zichzelf wil toegeven dat het een verloren zaak is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Strangler het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.
Misschien vind ze je wel leuk, maar wil ze er pas serieus over nadenken tijdens of na haar vakantie ? Ik zou haar niet opbellen en ook niet SMSen, wsl zet je haar alleen maar onder druk. Ach zoek het ook even lekker zelf uit, dat ingewikkelde gedoe altijd ... en het kan zo simpel allemaal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
Je hebt duidelijkheid. Ze heeft niet gereageerd op je sms dus is niet helemaal weg van je. Misschien vindt ze je wel een beetje leuk en komt ze daarop terug nadat ze lekker als vrijgezel op vakantie is gegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:57 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
Wat ben je toch stoerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
Volgens mij ben je al afgewezen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
Ze gaat vandaag toch op vakantie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?quote:
Dat denk ik ook ja!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?
Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef RRGJL het volgende:
En wachten tot na haar vakantie.... -> grote kans dat ze daar wat leuks tegen het lijf loopt...
Eens!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie welquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'
3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie wel
Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houdenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
Nou. Lekker passievol.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houden
Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou. Lekker passievol.![]()
Wat is daar nu spannend aan? Don't get it.
Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvretenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou. Lekker passievol.![]()
Wat is daar nu spannend aan? Don't get it.
Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).![]()
En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvreten
Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).![]()
En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
Tussen vijf keer per week en 1,5 keer per maand zit nogal een verschil he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
Scherpquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.
Sterker nog: als je dat nodig hebt om het spannend te houden, denk ik eerder dat jij niet zo'n heel interessant liefdesleven hebt (gehad)
Is dat dertigers-slang voor potje rampestampenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
Oh dat zeker!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
Ja, want jij weet zeker beter waar ik sta dan ik zelf?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |