abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:53:41 #151
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71974176
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:21 schreef JamesW het volgende:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71975123
Ja dat is anders ook wel erg raar. Een tijd terug stuur je een sms met een vraag. Daar krijg je geen antwoord op. En dan zou je nu een sms gaan sturen met 'fijne vakantie' terwijl je nog niet eens antwoord hebt gekregen, waar zij zich ook verdomd goed van bewust is. Ik zou gewoon duidelijkheid vragen door even te bellen of langs te gaan, en als alles in orde is kun je haar altijd nog een prettige vakantie wensen. Anders mag ze optiefen
pi_71975879
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 10:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Stuur d'r dan gewoon een "heel veel plezier op vakantie! X" SMSje en bel d'r als ze terug is? Ze is nu toch met die vakantie bezig, en niet met jou.
Dat zou ik nu ook doen, dan maar even in onzekerheid .
pi_71975907
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:08:37 #155
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71976009
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
Denk dat ik hier rrgjl wel gelijk moet geven. Zij heeft natuurlijk echt wel door dat ze me niet terug heeft gesmst dus denk niet dat ik er heel veel mee opschiet als ik haar nu sms...
En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_71976189
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:04 schreef JamesW het volgende:
ja, gewoon bellen en vragen of jullie na de vakantie weer een date gaan hebben ofzo. Weet je het gelijk.
pi_71976213
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
pi_71976525
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
dat klinkt helemaal niet heel gek toch? of overtreed ik dan allemaal dateregels?
Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:45:44 #159
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_71976922
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.

Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_71977604
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:45 schreef Skylark. het volgende:
Deze fout maakt iedereen één keer, maar niet vaker. De Ongeschreven Wet der Dating. Het is gewoon beklemmend.

Niet meer doen en het enige wat je kan doen is niets meer van je laten horen.
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 13:14:37 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_71977634
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef willempjewever het volgende:
het is alleen beklemmend als het niet 100% wederzijds is, als het haar ook bevalt hoopt ze juist op een berichtje.
Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
pi_71978011
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lijkt me dat het wel duidelijk is dat dat niet echt het geval is.
tja, ik hoop het niet voor hem. Maar als hij nu even belt en het hier even neerzet, dan weten we het allemaal.
pi_71978027
Als ze nu nog niet gereageerd heeft helemaal niet meer bellen!

Op naar de volgende. Foutje, bedankt!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:07:41 #164
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_71979024
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:28 schreef Strangler het volgende:

[..]

Die zijn er niet. Doe gewoon wat jij zelf wilt. Bellen of niet bellen, sms'en of niet, of gewoon niks. Ze wil je toch niet.

Dit dus. Ik snap niet dat TS zo volhardend blijft. Als ze niets meer laat horen is het toch wel duidelijk of niet? Als je iemand echt echt heel erg leuk vind dan reageer je echt wel. TS wil gewoon niet loslaten en blijft proberen omdat hij niet aan zichzelf wil toegeven dat het een verloren zaak is.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:37:12 #165
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_71979827
quote:
Voor mijn geval (TS) is het zo dat ik maar 1x een smsje heb gestuurd. Eigenlijk zou ik het liefste nog even wachten met haar opbellen, maar ze gaat morgen op vakantie en dan kan ik haar natuurlijk niet te pakken krijgen/storen. Enige wat ik van haar wil is duidelijkheid. En ik denk dat als ze ook maar iets voor mij voelt ze het toch niet heel gek vind als ik na 2 dagen haar nog even opbel?
Misschien vind ze je wel leuk, maar wil ze er pas serieus over nadenken tijdens of na haar vakantie ? Ik zou haar niet opbellen en ook niet SMSen, wsl zet je haar alleen maar onder druk. Ach zoek het ook even lekker zelf uit, dat ingewikkelde gedoe altijd ... en het kan zo simpel allemaal.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_71980481
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 12:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

En dan ga je "duidelijkheid vragen"? Komop zeg...
Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
pi_71980493
En wachten tot na haar vakantie.... -> grote kans dat ze daar wat leuks tegen het lijf loopt...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:41:10 #168
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_71983533
Ik sta wel een beetje verbaasd van al die knakkers die maar er op aan dringen om nog ff voor haar vakantie te sms'en, te bellen of wat dan ook...
Kerel.. laat haar gewoon.
Ze gaat morgen op vakantie, denk je dat ze nu met eventuele relaties bezig is?
Ze is veel drukker bezig met wat voor kleding ze meeneemt, hoeveel condooms en welke kleur.

Ga haar ook vooral 'lastig' vallen nu daar gaat ze zich zeker aan ergeren en ben je helemaal kansloos.
En ik vind het sowieso raar dat je achter zo'n meid aan huppelt, komop man. Wees een vent!
Is ze niet geinteresseerd? nou fuck haar dan... genoeg anderen.

Beetje eigen trots mag ook wel. Ik denk toch dat ze na haar vakantie wel wat stuurt met de mededeling dat het lang heeft geduurd wegens de vakantie ofso.

Succes!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_71983993
quote:
Je hebt duidelijkheid. Ze heeft niet gereageerd op je sms dus is niet helemaal weg van je. Misschien vindt ze je wel een beetje leuk en komt ze daarop terug nadat ze lekker als vrijgezel op vakantie is gegaan.

Ik vind het opdringerig als je na het smsen ook nog gaat bellen, terwijl ze niet op je sms heeft gereageerd. Wanhopig zelfs.
pi_71984381
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:57 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ja klopt. Je gaat vragen waar je aan toe bent. Op welke manier je dat doet boeit niet. Je probeert erachter te komen op je eigen manier waarom ze niet gereageerd heeft en vervolgens trek je je conclusies.
Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
pi_71984396
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:13 schreef Xs2Shanna het volgende:

[..]

Als iemand dat bij mij doet, zou ik denken.... psycho.. get the clue, and a life!
Wat ben je toch stoer

iluvit
pi_71985129
Ik denk ook niet dat ze heel erg veel interesse heeft om de boel nog eens dunnetjes over te doen. Wel vind ik het behoorlijk onbeleefd van haar om niet iets te laten weten. Was wel zo netjes geweest om vriendelijk maar toch resoluut te laten weten dat de date niet was, wat ze ervan had gehoopt. Dus wat dat betreft...........
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:40:38 #173
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71986256
tvp, he/she's not that into you topic nr 9985485
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72007653
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
pi_72007894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
volgens mij heb ik niett heel veel te verliezen. of k word door haar afgewezen en dat weet ik het meteen, of ze laat niks meer van zich horen en dan ben ik ook afgewezen. dan hoor ik het liever gelijk van haar...
Volgens mij ben je al afgewezen....
Hmm, Nutella.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:14:58 #176
163650 Greys
pi_72007907
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef JamesW het volgende:
Ze gaat vandaag toch op vakantie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:15:18 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72007919
Hey het halve topic is verdwenen!
Niet meer actief op Fok!
pi_72007930
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze gaat vandaag toch op vakantie?
Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:17:19 #179
163650 Greys
pi_72007975
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wellicht wil ze zich gewoon eerst nog even op vakantie zwaar uit laten wonen voordat ze zich helemaal aan TS geeft en ze nog lang en gelukkig leefden?
Dat denk ik ook ja! maar dan nèt niet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:19:29 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72008034
O er is niks verdwenen. Ik was in de war met dit topic .

Telefoonnummer meisje achterhaald; bellen of niet bellen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:22:09 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008117
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:58 schreef RRGJL het volgende:
En wachten tot na haar vakantie.... -> grote kans dat ze daar wat leuks tegen het lijf loopt...
Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:24:03 #182
163650 Greys
pi_72008174
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je jezelf eens een andere instelling aan zou meten zou je waarschijnlijk een stuk succesvoller en minder onzeker zijn. Dat ze een leuk iemand tegenkomt is altijd een optie. Heeft echt 0 zin om je daar druk over te maken, en haar heel onzeker gaan vragen waar je aan toe bent heeft eerder een averechts effect.
Eens!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72008245
Je moet niet wanhopig overkomen. Je moet haar gewoon lekker laten gaan en als ze interesse heeft zal ze je wel smsen of bellen.
Het moet voor de vrouw allemaal niet te makkelijk zijn.

Sucesss
pi_72008279
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:22 schreef Catbert het volgende:

[..]

dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:28:37 #185
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
dat is sowieso funest na 1 date (of 2, of 3, iig tot er iets noemenswaardigs is gebeurt). Van die mensen die meteen gaan vragen ' waar we nou staan', of ' hoe je de toekomst ziet'
Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie wel
pi_72008396
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben nu bijna 3 dates en 2 maanden verder en weet ook nog niet waar "ik sta". Boeiend, ik zie wel
3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
pi_72008448
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:

[..]

3 dates in 2 maanden?? Ik hoop voor jou dat ze op zijn minst een maand op vakantie was, anders weet ík wel waar jij staat.
Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houden
pi_72008488
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach waarom? Je kan toch beide gewoon druk zijn en niet wekelijks willen afspreken. Het is juist wel leuk in die beginperiode elkaar niet te vaak te zien en t ff lekker spannend te houden
Nou. Lekker passievol.

Wat is daar nu spannend aan? Don't get it.
pi_72008503
laat maar...... soms begrijpen jullie er ook niet heel veel van...
pi_72008654
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou. Lekker passievol.

Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).

En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
pi_72008752
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou. Lekker passievol.

Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvreten
pi_72008772
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou, als het in het begin al meteen een overkill aan contact is dan is het ' nieuwe ' er snel af. Iedereen kent wel die speciale dingetjes en het speciale gevoel in het begin van een relatie of tijdens het daten. En ik denk als je niet weet wat er spannend kan zijn aan elkaar een tijd niet zien en dan weer lekker avondje samen dat je niet heel leuk liefdesleven hebt (gehad).

En het kan toch gewoon ook zo zijn dat je beide het gewoon druk hebt. Als ik naar mezelf kijk ben ik meer avonden van huis dan thuis, dus als ik af wil spreken met mensen lukt dat lang niet wekelijks.
Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.

Sterker nog: als je dat nodig hebt om het spannend te houden, denk ik eerder dat jij niet zo'n heel interessant liefdesleven hebt (gehad)
pi_72008790
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee dat vat ik ook niet. Júist in het begin wil je steeds samen zijn en elkaar wel opvreten
Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:43:54 #194
163650 Greys
pi_72008796
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:44:34 #195
163650 Greys
pi_72008813
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar dat is niet na 1 of 2 dates over het algemeen. En het is juist leuk om het enigszins exclusief te houden, je zal zien dat de aandacht al snel verslapt als je elkaar 'ineens' 5x per week ziet.
Tussen vijf keer per week en 1,5 keer per maand zit nogal een verschil he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72008836
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook niet met iemand met wie je graag samen het behang van de muren zou willen krabben, so to speak?
Dat bedoel ik
pi_72008837
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kijk daar toch anders tegenaan. Wat niet wil zeggen dat ik iemand dag en nacht wil zien hoor. Maar 3x in 2 maanden...........met als reden dat je het te druk hebt. Dat noem ik geen liefdesleven.

Sterker nog: als je dat nodig hebt om het spannend te houden, denk ik eerder dat jij niet zo'n heel interessant liefdesleven hebt (gehad)
Scherp
Maar ik heb niks te klagen, 3x in 2 maanden is dan ook wel erg weinig, maar ik zou persoonlijk iemand met wie ik 3x heb gedate nou ook niet meteen 3x per week te hoeven zien...

En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
pi_72008869
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat dertigers-slang voor potje rampestampen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 augustus 2009 @ 13:47:31 #199
163650 Greys
pi_72008894
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
En tjah ik vind wel echt dat het toch enigszins spannender kan zijn door niet direct aan je verlangens toe te geven. Echt niet altijd, of als middel om het dan maar spannend te houden. Maar het kan soms wel erg leuk zijn als je beide iets wil maar je hebt beide geen tijd om af te spreken dus het moet ff wachten ofzo
Oh dat zeker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:49:14 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_72008955
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef conleche het volgende:
Ja, want jij weet zeker beter waar ik sta dan ik zelf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')