Ik SMS vaak de dag erna ofzo dat ik 't heel leuk vond en wens d'r dan nog verder een leuk weekend ofzo. En dan bel ik zelf een paar dagen later of ze weer iets af wil spreken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee die 'waarom sms je niet terug' of 'je hebt het vast druk dat ik geen antwoord krijg' dingen moet je echt niet doen. Gewoon smsen dat je het geslaagd vond en evt iets erin dat het wat jou betreft voor herhaling vatbaar is.
Maar redelijk kansloos idd om níet te durven vragen als ze er is of ze nog keer wat wil doen maar dat te smsen zodra ze de deur uit is. Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
Dan gewoon ff beetje laten rusten en na paar daagjes vragen, of nog mooier is als ze er dan zelf op doorgaat.
Precies.quote:Maar niet dat opdringerige, ik moet niks hebben van al die dating-regels, maar het is wel gewoon common sense dat je niet meteen zo erboven op moet duiken of zo wanhopig over moet komen door direct te gaan smsen of ze weer wat wil doen en als je dan niet een snelle reactie krijg er nog achteraan te gaan smsen
Juist!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Doe het dan als ze er nog is, gewoon ff zeggen dat je leuke avond hebt gehad, als ze dan reageert dat het wederzijds was kan je altijd ff polsen door gewoon iets te zeggen als 'nou wat mij betreft binnenkort weer', dan merk je wel aan de reactie of ze daar open voor staat.
'quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef capricia het volgende:
TS: Je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft.
Inzin om je heel anders voor te doen, dan je in werkelijkheid bent.
Hmm. Nog even voor de duidelijkheid: wat bedoel je met dat je d'r een zoen geven hebt? Ik zou zelf bij zo'n ietwat lauwe reactie niet te veel aan d'r gehecht raken in ieder geval.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:16 schreef JamesW het volgende:
Ik heb er nu iig alweer spijt van dat ik dat smsje heb gestuurd.. het ging zo op de automatische piloot.ik heb haar idd gevraagd of ik haar binnenkort nog zag en toen zei zij: "zeer waarschijnlijk wel". ik ga sowieso ook geen smsje sturen met: "Waarom stuur je niks terug". dat is vrij kansloos.
Nee, het is normaal als je je niet als jezelf gedraagd...quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
'
Hou nou eens op zeg. De meeste normale meiden krijgen er geen relaxed gevoel van als je alles wat je denkt meteen naar d'r toe SMSt.
Maar als je verliefd bent of iemand leuk vindt gedraag je je juist niet als jezelf.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee, het is normaal als je je niet als jezelf gedraagd...![]()
Ik neem aan dat je toch iemand wilt vinden die bij je past, toch?
Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben geen onzeker type die heel veel bevestiging nodig heeft, dus ik heb liever ook niet iemand die dat wel heeft. Dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef capricia het volgende:
En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar als je iemand nog niet zo goed kent ga je niet na 1 date al je hersenspinsels SMSen, dan moet je inderdaad gewoon ff helder nadenken en het 'spelletje spelen'. Dat wil inderdaad niet zeggen dat je je anders voor moet doen dan je in werkelijkheid bent.
Mwah ik denk dat al snel de ander zich erg verstikt gaat voelen als die dat niet is gewendquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:31 schreef capricia het volgende:
[..]
En stel nou dat je iemand bent die gewoon vaak en veel smst..dan zou ik dat in dit geval ook gewoon doen hoor.
Maar ieder zijn eigen ding, natuurlijk~!
ja maar daarna ga je als een laffe hond sms om meteen nog een keer af te spreken...quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:39 schreef JamesW het volgende:
[..]
ehhh serieus, ik heb haar gewoon opgebeld om haar mee te vragen..
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:40 schreef Bunker het volgende:
dat initiatief altijd bij de dames laten liggen. Als ze vragen waarom je niet hebt gesmst, zeg je dat je druk was / accu leeg / phone kapodt oid
succes.
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
Mijn inschatting is dus dat ze niet geinteresseerd genoeg is
Ik vind het toch wat speculatief allemaal, waarop basseren jullie dit nu? Misschien is ze wel net als ik en is ze niet zo bezig met haar mobiel. Maar dat weet topicstarter vast, als ze op beide dates nooit haar mobiel in handen genomen heeft lijkt het mij duidelijk dat ze het misschien nog niet eens gezien heeft. Als ze echter telefoontjes opneemt of een smsje heeft gestuurt op de dates, dan kan je er inderdaad van uitgaan dat het wel leuk was, maar niet voor meer...quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:34 schreef Catbert het volgende:
Inderdaad. Niet dat je kansen dan meteen verspeeld zijn (uitgaande van de situatie van de TS) maar op d'r huid gaan zitten heeft dan sowieso een averechts effect.
Het is voor mij alweer 9 jaar geleden dat ik aan het daten was en toen waren er nog niet veel mobieltjes, ik basseerde het even op dingen die ik in kroegen e.d. zie, maar was even vergeten dat er ook meisjes zijn die dit associaal vinden. Kortom, ik kom in verkeerde kroegen, want ik zie het toch vaak op blind dates enzo (waarom luister ik ook mee als mensen kletsen)quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Xs2Shanna het volgende:
Dat is onzin. Ik heb mijn mobiel altijd bij me, en ik ben er ook vrij actief mee (moet ook voor mijn werk), maar als ik op date ga, gaat hij toch echt op stil, en ga ik niet zitten smsen of bellen.
daarom is jou middle naam zekers ook 'casanova'?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
Boeie dat je haar hebt gesmst.
Je laat jezelf tenminste zien...
Al die laffe kutspelletjes![]()
Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
En dan heb ik schijt aan date-regeltjes.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef Lakai het volgende:
Boeie dat je haar hebt gesmst.
Je laat jezelf tenminste zien...
Al die laffe kutspelletjes![]()
Als ik behoefte heb om op de fietsrit terug naar huis te smsen dat ik het gezellig vond en dat er voor mij nog een herhaling in zit, dan doe ik dat.
En dan heb ik schijt aan date-regeltjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |