Eindelijk, fucking back up. Ik was even bang dat niemand de term kende.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:50 schreef Japsnars het volgende:
Dat is geen hypochondrie, dat klinkt zelfs meer als angst voor de dokter.
Ik heb echt hypochondrische trekjes (maar ga er niet voor naar de huisarts of dat soort crap) en het is echt verrekte irritant. Oudtante heeft een hersentumor en laat mij met een schets (ze was kunstenares) precies zien waar die bult zat (op haar achterhoofd) en laat vervolgens na een operatie toch nog het leven.
Vervolgens begon ik hem helemaal te spacen (ik was ook pas 9/10) toen ik een bult achterop mijn hoofd voelde en hoewel ik weet dat het gewoon mijn schedel is, heb ik er nog wel meerdere jaren angst voor gehad. (ook al kan je een hersentumor niet eens voelen aangezien het niet door je schedel heen kan drukken)
Zelfde met die ziekenhuisserie met hartklachten enzo.
Het is gewoon echt zwaar kut, je voelt 1 spiertje en je denkt al dat er iets mis is. (Wat bij mij dan af en toe leidt tot paniekaanvallen)
Weet ts zeker dat het niet blauw is door het swaffelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:37 schreef afcajos het volgende:
TS heeft zijn zaad in haar ogen gespotenklasbak.
Komt ook door bladen/tijdschriften. Altijd staat er wel een verhaal van een kind van 25 met een tumor in.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:50 schreef Japsnars het volgende:
Dat is geen hypochondrie, dat klinkt zelfs meer als angst voor de dokter.
Ik heb echt hypochondrische trekjes (maar ga er niet voor naar de huisarts of dat soort crap) en het is echt verrekte irritant. Oudtante heeft een hersentumor en laat mij met een schets (ze was kunstenares) precies zien waar die bult zat (op haar achterhoofd) en laat vervolgens na een operatie toch nog het leven.
Vervolgens begon ik hem helemaal te spacen (ik was ook pas 9/10) toen ik een bult achterop mijn hoofd voelde en hoewel ik weet dat het gewoon mijn schedel is, heb ik er nog wel meerdere jaren angst voor gehad. (ook al kan je een hersentumor niet eens voelen aangezien het niet door je schedel heen kan drukken)
Zelfde met die ziekenhuisserie met hartklachten enzo.
Het is gewoon echt zwaar kut, je voelt 1 spiertje en je denkt al dat er iets mis is. (Wat bij mij dan af en toe leidt tot paniekaanvallen)
Zelfde verhaal met hart- en vaatziekten, vooral op de leeftijd van de meesten hier.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:47 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Komt ook door bladen/tijdschriften. Altijd staat er wel een verhaal van een kind van 25 met een tumor in.
Terwijl dat echt dus heel weing voorkomt. Ik heb tijden gedacht dat de kans was dat je kanker kreeg tussen je 20 en je 30ste 1 op 10 was of zo, maar volgens mij is het echt veel minder.
Dus als je een bultje hebt of moe bent, ja het kan kanker zijn maar die kans is echt heeel klein.
'Van de trap gevallen'. Uhuhquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:36 schreef Armoed het volgende:
Mijn ex was ook een keer van de trap af gevallen en bonkte met haar rug een stuk of 5-6 treden naar beneden, resulterend in een rug die meer blauw dan vleeskleur was en dagen in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |