dus....quote:
En kan je wel het een en ander lerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, vriendjes van IB zijn ook weer weg, dus het leerwerk kan beginnen
Als wji vrij hebben is het weer slecht weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
Zit weer in mijn kantoor, terwijl al mijn vriendjes vandaag naar de berendonck gaan
Werk jij bij de Mac?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef Mikkie het volgende:
Neh, ik was gewoon moe. Geen zin om op te staan en aan het werk te gaan voor studie, dus dan maar terug naar bed. Heerlijk geslapen.
Hahaha, welke was het dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was één van de grootst bewaarde geheimen, tot iemand hem spotte achter de frituur, nu kan die er niet meer onderuit
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking bullshit, Mik werkt toch niet echt bij een Mac?
Carrière maken, jeweets!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Reality check: denk je dat die arme knaap meer in zijn mars heeft dan burgers flippen?
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!quote:
Kun je flauw doen, maar als je ziet wat daar in omgaat is dat best een verantwoordelijkheid hoor!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Voor je het weet mag je van de burgers flippen naar de kassa bedienen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |