quote:Persoonlijke informatie
Naam: Balázs Dzsudzsák
Geboortedatum: 23 december 1986 (21)
Geboorteplaats: Nyírlugos, Hungary
Lengte: 179 cm
Positie: Linksbuiten, Linkermiddenvelder
Vandaag zeker een 8. Meestal wat lager.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welk cijfer geef je deze aankoop?
Ik kom niet verder dan een 6,5, wat mij betreft ligt de lat te laagquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag zeker een 8. Meestal wat lager.
Wat een verschil toch met vorig seizoen qua vrije trappen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vrije trappen expert vind ik een groot woord, maar hij zat er verdomd lekker in.
Vooral: wat een verschil tussen de eerste seizoenshelft vorig jaar onder Stevens en van het moment dat Lodeweges het overnam.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat een verschil toch met vorig seizoen qua vrije trappen.
Al 3 vrije trappen gescoord tegen Ajax.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Vrije trappen expert vind ik een groot woord, maar hij zat er verdomd lekker in.
D'r was toch altijd zo'n topic waarin mensen avatars voor je konden maken? Zo ja, heeft iemand die link? Zo nee, zou iemand er voor mij een leuke avatar van kunnen maken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed ik op dat moment ook
Achter je pcquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deed ik op dat moment ook
Vervelend zulke spelers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:13 schreef _Mike_ het volgende:
Hij heeft iig altijd zijn beste wedstrijden tegen Ajax.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |