Ankertopicquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de mensen die 't zo leuk vinden om overal 'kanker' voor te zetten? en er dan mee te spotten? Of in de afkorting kk, K etc?
Klacht: spotten met kanker (is sneu).
Nou is het wel zo dat bijna niemand in Nederland nog tyfus heeftquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Weet je wat het is TS? kanker is en erge ziekte, maar tyfus ook en dat vinden mensen minder erg klinken. je kan je er beter bij neerleggen anders word je echt knettergek
Dat weet ik, maar ik lulde even in het algemeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat bijna niemand in Nederland nog tyfus heeft
Goed bezig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik lulde even in het algemeen
Ja, je moet wat hèquote:
Zo, jij bent stoer zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef ThaOMG het volgende:
hou je kanker bek kanker ts ik hoop kanker hard dat je dood gaat aan zaadleider kanker kanker user
Banquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef ThaOMG het volgende:
hou je kanker bek kanker ts ik hoop kanker hard dat je dood gaat aan zaadleider kanker kanker user
Banaanvraag.quote:
Dit wordt voornamelijk gedaan door de jeugd. Dit doen ze omdat hun hersencellen maar voor 20% werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de mensen die 't zo leuk vinden om overal 'kanker' voor te zetten? en er dan mee te spotten? Of in de afkorting kk, K etc?
Klacht: spotten met kanker (is sneu).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |