En nu in het Nederlands?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef Biogarde het volgende:
Was vast een uni-waardige discussie over kinetische koppelingen in het DNA en het oplossen van osmosewater in de witte bloedcellen?
whateverquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef Biogarde het volgende:
Was vast een uni-waardige discussie over kinetische koppelingen in het DNA en het oplossen van osmosewater in de witte bloedcellen?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef TimKuik het volgende:
EN TOEN DACHT JE GELIJK: "GOH IK GA HIER MORGEN METEEN EEN TOPIC OVER MAKEN OP FOK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!11111!!!"
Ja precies, jij snapt het! Ik wilde het meteen vanmorgen doen, maar mijn leven kwam er tussendoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef TimKuik het volgende:
EN TOEN DACHT JE GELIJK: "GOH IK GA HIER MORGEN METEEN EEN TOPIC OVER MAKEN OP FOK! DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!11111!!!"
Hoax!!!!!!!! Je had computerproblemen! n00b!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja precies, jij snapt het! Ik wilde het meteen vanmorgen doen, maar mijn leven kwam er tussendoor
Wat is dat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
........ maar mijn leven kwam er tussendoor
Wakker worden. Gelijk erover hebben met je vriend. Jij huilen hij probeert je te troosten. Jij geeft hem de schuld van die stomme verjaardag en dat hij ook niet mee wlide naar jouw vriendin. Hij boos. Ruzie. Paar uur verder goedmaaksex.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:43 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Ja precies, jij snapt het! Ik wilde het meteen vanmorgen doen, maar mijn leven kwam er tussendoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |