Ik wilde eigenlijk net posten dat er heel mooie foto's tussen zitten, maar helaas ook wel wat afgezaagde standaard plaatjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:38 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik ga binnenkort naar Parijs, dus ging even kijken naar Parijs gerelateerde topics.
En ik moet toch even zeggen dat ik het erg mooie foto's vind! Niet van die standaard-Parijs foto's zeg maar..
Hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk net posten dat er heel mooie foto's tussen zitten, maar helaas ook wel wat afgezaagde standaard plaatjes.
Dat is bijna niet te vermijdenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef k_man het volgende:
... maar helaas ook wel wat afgezaagde standaard plaatjes.
Vooral #11, maar ook 2, 5, 6 en 7 vind ik niet zo heel origineel. Da's overingens inderdaad lastig te vermijden, aangezien Parijs zo ongeveer de meest gefotografeerde stad ter wereld zal zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is bijna niet te vermijdenMaar wat zijn volgens jou de standaard plaatjes?
Kan ik me in vindenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Vooral #11, maar ook 2, 5, 6 en 7 vind ik niet zo heel origineel.
Dank, dankquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef freud het volgende:
Erg toffe serie P. De eerste serie zijn platen zoals ik ze van je verwacht; deze omgevingen zijn gewoon jouw ding. Je panorama's zijn echt heel tof geworden! Kunnen echt zo ingelijst de winkel in!
Kudo's!
Wat hij zegt. Vooral 11 en 12 kunnen zo aan de, lange, muur.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:04 schreef freud het volgende:
Erg toffe serie P. De eerste serie zijn platen zoals ik ze van je verwacht; deze omgevingen zijn gewoon jouw ding. Je panorama's zijn echt heel tof geworden! Kunnen echt zo ingelijst de winkel in!
Kudo's!
Dankquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |