abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71931446
Wie koopt er zijn boeken nieuw ? Lijkt mij wel fijner om ze nieuw te hebben (kan je ze lekker bekladden )
Maar soms is het aantrekkelijker om ze gebruikt te kopen (prijs)

Dus kopen jullie ze dit jaar nieuw of gebruikt (of leen je ze bij de bieb )?
당신을 사랑합니다
pi_71931479
Altijd nieuw.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_71931624
Ik heb ze altijd nieuw gekocht!
Voor een deel vanwege luiheid , lekker makkelijk al mn boeken in 1 keer kopen en niet internet af te hoeven speuren naar boeken .
En voor een deel omdat ik het gewoon fijner vind om uit boeken te leren waar niet al de aantekeningen instaan van anderen (ja.. die staan er vast niet altijd in ).

Maaar, tweedehands boeken kunnen natuurlijk ook goed zijn en zijn veel goedkoper, ook handig
pi_71931828
Ik koop geen boeken
meestal gebruik ik ze toch niet
en als ik ze echt nodig heb leen ik het van vrienden
bijna al mijn vrienden doen dezelfde studie verspreid over verschillende jaren (mijn vriend zit een jaar boven me, erg handig)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:34:58 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_71932620
Afwisselend

Sommige boeken koop ik 2e hands. Met name boeken die rond de 100 euro kosten. Net ook een boek 2e hands gekocht waarvan de nieuwprijs 100 euro is en ik hem kon kopen voor 50 euro. Incl verzendkosten (heel erg dik boek) en hij zag er als nieuw uit.

Ik heb ook 2e hands boeken waar al aantekeningen in staan, maar die gebruik ik met name als naslagwerk en dan scheelt het nog wel eens een paar euro.

maar voor mijn studie heb ik ook boeken en wettenbundels nodig uit dat betreffende jaar en die zijn 2e hands niet te krijgen of liggen erg tegen de nieuwprijs aan.

Maar er gaat niks boven nieuwe boeken Alleen soms moet je aan het budget denken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_71933703
Nu koop ik alles nieuw (baas betaalt), maar voorheen afwisselend nieuw/tweedehands. Vooral dure boeken zocht ik eerst op marktplaats oid.
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 22:06:21 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_71933871
2e hands deels. Een (oud-)collega zit een jaar hoger. Ik mail 1 keer, zij mailt terug en een prijs erbij en daar worden wij het vervolgens dan wel over eens.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:13:51 #8
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_71947754
Hier is het ook afwisselend.

Kocht ze eerst altijd nieuw, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze maar 2 maanden nodig heb koop ik tegenwoordig tweedehands bij BOL, werkt prima.

Ik zou in ieder geval nooit blindelings je boekenlijst kopen, mijn ervaring is dat daar altijd een berg boeken opstaan die je nooit nodig hebt.
pi_71954794
Wel handig als je iemand kent met dezelfde studie maar een jaar hoger
Ik heb een groot aantal tweedehands gekocht nu en koop een aantal nieuw
당신을 사랑합니다
pi_71954989
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier is het ook afwisselend.

Kocht ze eerst altijd nieuw, maar boeken waarvan ik weet dat ik ze maar 2 maanden nodig heb koop ik tegenwoordig tweedehands bij BOL, werkt prima.

Ik zou in ieder geval nooit blindelings je boekenlijst kopen, mijn ervaring is dat daar altijd een berg boeken opstaan die je nooit nodig hebt.
Dat laatste is zeker waar. Soms kijk je een boek maar twee keer in, dat is echt zonde van je geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')