Gooi het op de mexicaanse griep!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Maurice0 het volgende:
[..]
Ben bezig met de laatste paar.
Ga ik nu dood?
Kan ik mij morgen ziekmelden?
Dat is het rijpproces, het bier gaat dan gisten oftewel TS mag blij zijn met zijn speciaal biertje.quote:
Bij alcoholisten heeft het bier geen tijd om over datum te rakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef Susteren het volgende:
van bedorven bier krijg je kanker: 60% van de kankerpatiënten is alcoholist en kijkt dus niet vaak meer naar de houdbaarheidsdatum en drinken dus bedorven bier![]()
nee, ze hebben een hele voorraad en als ze het steeds bijvullen blijven sommige een hele tijd achter staanquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bij alcoholisten heeft het bier geen tijd om over datum te raken
Een echte alcoholist doet aan fifoquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
nee, ze hebben een hele voorraad en als ze het steeds bijvullen blijven sommige een hele tijd achter staan
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een echte alcoholist doet aan fifo
wat is datquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
First In First Outquote:
Plus smaakgarantie!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:42 schreef Taquel het volgende:
als het bier donker en koud bewaard is maakt het niks uit.
Zodra het bier niet helder meer is (troebel word) is het niet meer aan te raden om te drinken.
Dit gaat uiteraard niet op voor speciaal en witbier.
De datum staat er alleen maar op omdat dat moet van de warenwet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |