abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71930956
Heeft iemand enig idee wat zo een bakje weegt?

Linkje hier: http://www.epacking.be/fo(...)alen-N_grp_60-1.html

Zit maar te zoeken via google, heb dit nodig voor een kostprijsberekening.

Ik denk 30 gr per bakje, maar ik had graag een zo precies mogelijk gewicht, iemand die ze mss heeft of die in zo een bakjesmaakfabriek werkt en het wel weet
pi_71931051
en je komt aan met een link waaronder 8 verschillende soorten bakjes/schalen staan.
pi_71931086
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Emu het volgende:
Zit maar te zoeken via google, heb dit nodig voor een kostprijsberekening.
In dat geval zou ik gewoon even naar die fabriek emailen? wellicht dat ze binnen een dag wat terug sturen.
pi_71931141
Heel veel van dat soort bakjes worden door de plaatselijke chinees, kebabzaak etc. gebruikt, vraag het daar even of je zo'n bakje mag hebben en weeg het of vraag of zij het even kunnen wegen of koop een maaltijd bij ze die in zo'n bakje zit (heb je meteen weer een maaltijd voor deze week).
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71931285
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:48 schreef trovey het volgende:
Heel veel van dat soort bakjes worden door de plaatselijke chinees, kebabzaak etc. gebruikt, vraag het daar even of je zo'n bakje mag hebben en weeg het of vraag of zij het even kunnen wegen of koop een maaltijd bij ze die in zo'n bakje zit (heb je meteen weer een maaltijd voor deze week).
Ook dat ja, ik werk in een supermarkt, ook daar hebben we zulke bakjes, maar op de link van TS staat een telefoonnummer, email adres etc... kan hij best zelf morgen even heen bellen
pi_71932320
Op http://www.eldeepackaging.nl/pdf/3/Aluminium-2.pdf zie ik onderaan dat een aluminium asbak per stuk 1,7 gram weeg.
Een ovale schaal (23x34cm) weegt 30 gram maar heeft vermoedelijk dikker aluminium.

Je hebt in ieder geval een indicatie zo.
pi_71932825
Het gaat om de 450 cc bakjes. Dikwijls zitten daar van die industriėle maaltijden in zoals lasagne.
pi_71933495
Die bakjes wegen echt verrassend weinig, meer dan 5 gram zou me verbazen.

Werkte ooit bij een bedrijf die deze bakjes in diverse maten in verpakkingen per 500 verkocht. Die pakken waren wel groot, maar zeker niet zwaar.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_71935879
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:41 schreef Emu het volgende:

Ik denk 30 gr per bakje
Als het om die "Chinees-bakjes" gaat: bij lange na geen 30 gram.
pi_71936216
Wat dacht je van eentje helemaal leegeten, schoonmaken en dan wegen met een nauwkeurige weegschaal.
pi_71959818
Ik heb vandaag voor de grap bij ons op het werk een bakje met een inhoud mogelijkheid van 450ml op de weegschaal gelegd, het losse, schone bakje weegt 8 gram. maar wellicht dat er voor sommige producten dikkere/dunnere bakjes bestaan...
pi_72092428
Wel we zijn nu even verder, en ik heb 10 bakjes lasagne gekocht. Deze 10 bakjes zijn nu leeg, en wegen tesamen 50 gr, echt belachelijk weinig dus, dat had ik niet verwacht . Toch dank voor de hulp, kostprijsberekening is inmiddels klaar en accuraat
pi_72102233
Inderdaad aluminium heeft een erg lage dichtheid, zelfs zo laag dat het op sommige gassen drijft.

pi_72103200
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 01:57 schreef Kesum het volgende:
Inderdaad aluminium heeft een erg lage dichtheid, zelfs zo laag dat het op sommige gassen drijft.

Je kunt van zo'n beetje elke vaste stof een boot(je) maken dat op een veel lichtere stof kan drijven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')