abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71928129
Kan je twee laptops draadloos op een router zetten terwijlk er ook nog drie computers met een kabel aan hangen ?
Dus 5 dingen op 1 router, het is de sitecom wireless 300 N-XR
  PR/Manusje van alles zondag 16 augustus 2009 @ 18:39:33 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71928249
ja hoor
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71928283
Zeker weten ?, niet dat ik me pc naar boven gooi en hem daar aansluit en dan met me nieuwe laptop beneden geen verbinding kan krijgen.
pi_71928371
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:41 schreef Sorella het volgende:
Zeker weten ?, niet dat ik me pc naar boven gooi en hem daar aansluit en dan met me nieuwe laptop beneden geen verbinding kan krijgen.
een router is gemaakt om een verbinding te delen, zou een beetje vreemd zijn als het niet kan waarvoor het is gemaakt.

oftewel, dat kan, dat levert geen problemen op (afgezien van de snelheid die wel gedeeld wordt).
pi_71928424
Het is toch alleen maar voor surfen, gamen en downloaden gebeurt op de pc die dan boven staat.

Van de week kijken voor een laptop, tnx
  PR/Manusje van alles zondag 16 augustus 2009 @ 18:50:55 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71928461
Hier hebben we 4 pc's en 5 laptops op een 4 poorts routertje. Gewoon een wireless toegangspunt en een hubje zijn er nog 3 poorten vrij in de router
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71928532
Met een kabel haal je een stabielere en snellere verbinding dan draadloos, dus daar is goed over nagedacht.

Beetje vreemd trouwens dat je een best wel prijzige router (speciaal voor "gamers") hebt aangeschaft, terwijl je niet eens weet of het gaat werken. Is deze je aangepraat door de verkoper?
pi_71928541
Zolang je routertje maar ipadresjes blijft uitdelen werkt het. 255 is dus geen probleem (wel voor je snelheid)
pi_71928905
de 308 is voor gamers, deze is 1 tree lager
Mijn oude router is een G router en aangezien er nog twee snelheidsverhogingen komen na degene die ik net gehad heb heb ik dus alvast deze op voorhand gekocht. Ik wou de 308 maar mijn man vond dat een beetje overdreven
  † In Memoriam † zondag 16 augustus 2009 @ 19:20:34 #10
21636 Feestkabouter
pi_71929060
paar jaar geleden was het volgens mij standaard om draadloos 8 computers te kunnen verbinden per draadloos access point (of draadloos router).
zal tegenwoordig niet minder zijn.

in principe per netwerk zo'n 250 apparaten, maar dan moet je wel je dhcp-range uitbreiden, want die is standaard meestal ingesteld op 100 apparaten.
pi_71929793
Je kunt als je genoeg poortjes hebt zelfs vijftig apparaten aan een router of switch hangen, weet wel dat ze allemaal de verbinding delen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')