qft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:03 schreef Ploertendoder het volgende:
Playbackshows op de campingDat is tegenwoordig superkut dankzij de Frans Bauer-generatie
Ruinerwoldquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:13 schreef JJH het volgende:
Titt'n![]()
Ruuunerwold! Is't meuiste wat bestiet!
En as ie dat niet wiet, dan woon ie d'r ook niet!
Ik heb daar gewoond.
Hoho! Er is een uitgaanscentrum! En de jaarlijkse oldtimerdag!quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
RuinerwoldDèt durpie bai Ruinen
Een aftands gat waar niks te beleven valt
Laatst was er bij mij op de camping zo'n foute avondquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wij hadden ook karaoke waar wij zo waren en een travestietendisco enzooo!!!!!!!!!11111111
pics..............laat maar.........................quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Laatst was er bij mij op de camping zo'n foute avondIk ging als wijf, maar die tieten zaten steeds in de weg
Die zijn er nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:42 schreef IJsblock het volgende:
[..]
pics..............laat maar.........................
Nee, maar wel iets wat erop lijkt.....quote:
Omdat ze in het Frans zingen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:03 schreef Renesite het volgende:
Ik ken het!!! IN Frankrijk eveneens superkut.
Inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Omdat ze in het Frans zingen?
Lezen blijft moeilijk he.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:55 schreef Shoombak het volgende:
Camping
Hoe oud is TS? Lekker met je vriendjes naar de camping in Brabant om mee te doen aan de playbackshow, ben je homo ofzo?
VHS... ja dat is wel erg lang geleden jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:05 schreef musicfreakyme het volgende:
Dat vond ik vroeger zó leuk![]()
Vooral om ze dan jaaaaren later weer terug te kijken op de vhs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |